ik heb gister de 2e partij van 3 pakken pampers gekocht, dus heb nu 2 kassabonnen. Vanmiddag even de bon uitprinten en invullen kassabonnen erbij en klaar.
@lexie welke maat heb jij genomen? en hoeveel luiers zitten er in zo'n pak? noa zit nu in maat 4+ in een normaal pak zitten er 36 maar hoeveel in een reuzepak?
maat 4+ 6 x 66=396 luiers (aanbieding reuzepak kruidvat) 2x32.99-16,50 = 49,48/396= 0,125 cent per luier maat 4+ 3 x 36=108 19/108 = 0.176 cent per luier (aanbieding vomar) het verschil is dus 0,176-0,125 =0.051 x396= 20,196 das best veel toch? ik ga morgen ff 6 reuzepakken halen bij de kruidvat...en als ze ze nog hebben dan breng ik die 3 pakken bij de vomar gewoon zaterdag terug..heb tenslotte het bonnetje bewaard.. dan heb ik wel echt voorlopig genoeg luiers (had nog 9 gewone pakken van de macro liggen) tot hoe oud zitten de meeste kindjes eigenlijk in maat 4+? gewicht zegt namelijk niet alles wat op die pakken staat...maat 4 zit namelijk nu krap en noa weegt iets meer als 10 kilo dus zou ze eigenlijk nog maar 4 aankunnen maar dat is dus niet zo...zit te twijfelen of ik niet beter maat 5 kan halen..
nou dat hoeft niet persé, onze kleine zit echt al maanden in deze maat en ze blijft deze voorlopig ook nog wel passen. Dus ik heb gewoon weer maat 4+ genomen.
ja ik heb toch maar maat 5 gehaald...ze hadden de megapakken ook maat 4+ niet meer...die maat 5 leg ik gewoon nog ff weg...heb nog 10 pakken maat 4+ liggen
Even voor de vergelijking; Mijn dochter is bijna 2 1/2 jaar en draagt nog met gemak 4+. Het is wel een lange, redelijk slanke dame..Als het moet kan zelf mijn zoon van bijna 5 een luier van haar lenen voor de nacht. Is wel wat aan de kleine kant (hij draagt 5), maar toch goed te doen en zonder lekken. Mss hebben jullie iets aan dit verhaal
@loetje bedankt voor de info! ons overbuurmeisje van bijna 2 (helemaal niet dik ofzo) draagt nu maat 5...4+ begon een beetje strak te zitten...ik vind het ook fijn als de luiers wat ruimer zitten dan net aan...als ze net aan zitten krijgt ze van die rooie strepen bij dr beentjes...maar voorlopig doe ik nog 4+ aan en als die 10 pakken op zijn en ze passen nog prima haal ik nieuwe luiers 4+ en laat ik die pakken 5 nog even in de kast liggen
Bij de Deen; 2 voordeelpakken voor 25 euro. In een voordeelpak zitten 2 pakken luiers, dus van 4+ 2x40 luiers= dus 80 luiers per voordeelpak. Dus 160 luiers voor 25 euro...
Vanaf morgen bij Etos 3 pakken pampers voor 20 euro. Pampersdoekjes voordeelpak 2 halen 1 betalen. Zwitsal 2 halen 1 betalen.
Hallo ! Weet iemand hier toevallig of de reuzenpakpampers er ook in New Baby maat 1,2 zijn, of New born maat 1, 2, 3? Of kun je de maten 1 tm 3 alleen in normale pakken krijgen?? En hoeveel stuks zitten er in zo'n reuzenpak van maat 1,2 of 3? Ik kan nergens wat vinden hierover :S
Sorry Lexie74 Heeft gelijk. Ik heb 2 reclame bladen door elkaar gehaald. Die van de Appie klopt niet. Janna