ja ik geloof wel dat er 4 pakken in zitten (maar weet neit zeker) als er 4 pakken in zitten ben je 7,50 kwijt per pak heb ff snel op de site gekeken van C1000 en zitten idd 4 pakken in doos 108 of een doos met 160 stuks
Wie weet of de jumbo de pampers de vorige keer (afgelopen maand) in de aanbieding had? Ik meende nl dat ze deze keer in de aanbieding waren maar kan ze niet meer vinden. Toen ik keek op 5 november zag ik ze wel staan, heel vreemd.
hier een leuke site staat alles op waar de aanbiedingen zijn en welke luiers het goedkoopst zijn De luier vergelijk site
Misschien spuitelf (heb niet het hele topic gelezen), maar tijdens mijn zoektocht kwam ik deze site tegen, die stuurt een mail met aanbiedingen op gewenste weekdag met gewenste producten! (dus ook pampers) Klik : voordeelmuis.nl Grts, Mi
De luier vergelijk site ook op deze site kan je zien waar luiers en luierdoekjes in de aanbieding zijn ook pampers
Ik hoorde van de manager van de plaatselijke Etos dat de maandag na de kerst de Pampers weer in de aanbieding gaan. Erg fijn; ik heb nog een 10 euro kassakortingbon en een volle spaarkaart met babyzegels 2,50!