Ik ga morgen met mijn dochter een dagje shoppen in Zwolle. We zijn er niet eerder geweest dus geen idee wat handig is qua parkeren. Wie helpt ons? Liefst een parkeergarage vlakbij t centrum! Ik vind wel verschillende op google maps, maar welke is het meest praktisch? Dochter wil in ieder geval graag naar de Primark, Sting en Zara. Ohja we komen vanuit het noorden dus bereikbaarheid vanaf de snelweg is ook wel handig.
Diezerpoort inderdaad niet duur en dichtbij centrum, maar krappe parkeerplekken. Noordereiland idem. Met een grote auto parkeer ik bij voorkeur in de parkeergarage bij de Pathe bioscoop, die zit ook vlakbij het centrum. Of Maagjesbolwerk, maar die zit vaak snel vol. Deze 2 laatste parkeergarages zijn wel een stuk duurder. Edit: Primark en Sting vonden ze hier ook leuk. Er zit ook een Bershka (ik vind daar weinig aan, maar dat maakt mijn kinderen niet veel uit, haha). Er zit ook een grote C&A, Only gaan ze ook graag heen. Edit2: favo lunchplek: restaurant ongeveer tegenover de Zara, naast de tassen winkel, hele lekkere tosti's (ben de naam even kwijt)
Was zeer geslaagd, leuke stad, Zwolle! Parkeergarage Diezerpoort ook goed bevallen. Volgens Google 9 min lopen naar t centrum maar was hooguit 5. En 4 euro voor ca 3 uren parkeren, viel me ook mee. Geluncht bij de Hema en dochter leuk geslaagd bij de Zara en Sting