Heuptasje of alternatief

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door Koraal82, 2 nov 2024.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Koraal82

Koraal82 Fanatiek lid

17 jul 2013
    3.277
    1.440
    113
    Vlg jaar gaan wij in de zomer naar Amerika en dan gaan we ook naar universal in orlando. Ik zit op een paar facebook paginas over Universal en hieruit haal ik dat je rugzakken per attractie in een locker moet stoppen. Daarom hebben heel veel mensen een fanny pack oftewel een heuptasje. Vind ze best lelijk maar als je een uur in de rij moet staan is het wel fijn om je gsm enz bij te hebben. Ook als de kids alleen in een attractie gaan. Ik wil dus voor sinterklaas zo een ding kopen (alvast als voorpret voor de vakantie).

Nu zag ik voor mijzelf eentje maar op het plaatje dragen de modelen die steeds crossbody (het model springer van eastpak). Maar ik wil hem gewoon om mijn heup doen. Kan dat ook of is ie dan tekort? Ik kan hem uiteraard bestellen dan weet ik het maar vind het weer zonde als ik hem retour moet sturen.

Mochten jullie een alternatief weten dan hoor ik het ook graag want loop er liever niet mee :roflmao:

Ps: ik neem evengoed wel een rugzak mee voor eten enz maar dit is voor wat dingen die ik bij me wil houden.

Bijgevoegde bestanden:

2. GroeneBomen

GroeneBomen VIP lid

7 mei 2019
    23.637
    27.293
    113
    Vrouw
    #2 GroeneBomen, 2 nov 2024
    Laatst bewerkt: 2 nov 2024
    Arme jij haha

Ook een heuptasje moet in de locker staat op de site voor bepaalde attracties. Idem voor alleen telefoon. Dus helemaal eraan ontkomen lukt niet.

Maar zo te lezen moet je eraan geloven :roflmao:

En ja model springer is ook gewoon een heuptasje! :)

Koraal82 vindt dit leuk.
  3. Koraal82

Koraal82 Fanatiek lid

17 jul 2013
    3.277
    1.440
    113
    Volgens de hardcore universal mensen mag een kleine fanny pack wel om. Maar ga het nog een x nalezen.
    Ach die amerikanen lopen ook gewoon in een legging en sportschoenen daar rond dus waarschijnlijk val ik niet op met mij heuptasje :roflmao::D.

4. GroeneBomen

GroeneBomen VIP lid

7 mei 2019
    23.637
    27.293
    113
    Vrouw
    Crocs aan en gaan!
    :D

In canada was t lululemon walhalla. Sport legging is geen broek. En de meesten die t dragen hebben.al jaren niet gesport
    Geen gezicht. Zit je in een middenklasse restaurant die best aan de prijs zit (omgerekend 29 euro hoofdgerecht) draagt de serveerster haar strakke lulu legging en sporttop. En sportschoenen eronder.

Koraal82 vindt dit leuk.
  5. Deedee91

Deedee91 VIP lid

10 jun 2015
    13.628
    5.656
    113
    #5 Deedee91, 2 nov 2024
    Laatst bewerkt: 2 nov 2024
    Wij zijn 2 haar geleden naar universal geweest in Florida. Iedereen draagt die dingen, charmant nee maar men wat was ik er blij mee. Niemand die raar opkijkt als je het draagt. Ik heb er een van kipling, en draag het bijv met de avond vierdaagse ook. Ik jan tassen slecht verdragen op mijn schouders dus het is ideaal. Heuptas mag bijv wel in hagrids ride, wist ik ook pas later had al die tijd het in het kluisje maar aangezien die rij zo lang en mooi was wel jammer dat ik mijn mob niet bij mij had. In de velocicoaster deed je last minute alles in kluisjes, bij hagrid al voor de rit

Koraal82 vindt dit leuk.
  6. cowgirl80

cowgirl80 VIP lid

28 jul 2010
    7.990
    6.741
    113
    zuid-holland zuid
    Wij zijn 2 jaar geleden ook naar universal geweest en ik had “gewoon “ mijn handbagagerugzakje meegenomen.
    Er zijn inderdaad attracties waarbij je helemaal niks bij je mag hebben, ook geen fannypack en het is goed geregeld hoor met die kluisjes, het gaat snel, iedere attractie heeft zijn eigen rijen kluisjes. Het is niet alsof je heel het park door moet. Uiteindelijk is het met kinderen wel praktisch om wat meer zaken mee te nemen, wat snacks en flesjes water enzo. Ik had er geen spijt van dat ik het zo gedaan heb. Mijn rugzakje paste wel in een gewone kleine locker.

Pas trouwens op als je je telefoon in een kluisje legt. Bij ons waren er meerdere mensen om ons heen die de code om hun kluisje te unlocken gefotografeerd hadden en vervolgens hun telefoon in het kluisje hadden achtergelaten en niet meer open kregen:cool:

7. GroeneBomen

GroeneBomen VIP lid

7 mei 2019
    23.637
    27.293
    113
    Vrouw
    :roflmao::roflmao::roflmao::roflmao::roflmao::roflmao:

8. Luna86

Luna86 VIP lid

11 jan 2009
    14.791
    9.309
    113
    Gelderland
    Ik vind een leuk heuptasje super hip hoor! Ik heb er eentje van een kledingmerk en draag hem standaard met wandelen maar gebruik hem ook voor de vakanties en momenten dat ik mijn telefoon snel wil hebben.

Koraal82 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina