Jeetje meid..!!! Had dit niet verwacht hoor!! Pfff wat mensen wel niet doen in dit soort situaties! Sterkte meid!!
dankje voor de reacties, ik hoop ook dat ze het redt.ik zit hier maar wat ijsberen want je kunt niks doen! en ik mag ook nog niet naar haar toe. voel me zo machteloos nu. was ze maar eerder gekomen met haar problemen.we hadden gisteravond een gesprek gehad. en vanmorgen toen haar man haar kind naar een oppas bracht omdat ze ergens heen moesten had ze het gedaan. ik ga vragen of hier een slotje op mag. kan negatieve reacties naar haar toe nu even niet aan. men heeft zo snel een oordeel klaar. iedereen wel bedankt voor alle moeite.
normaal kan je bij de gemeente aankloppen die heeft er potjes voor en wat er al eerder gezegt wordt hulp hulp hulp zoeken het is sneu dat ze zich zelf van het leven heeft willen beroven heb zelf in het verleden ook veel schulden gehad nu gelukkig niet meer maar er is nooit een moment geweest dat ik dacht ik maak me zelf van kant sterkte met je vriendin