Negenmaandenbeurs met je vriend (die er eigenlijk niet van houdt?)

Discussion in 'De lounge' started by Mus, Feb 17, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Mus

Mus Bekend lid

Sep 13, 2008
    870
    11
    18
    Female
    Arnhem
    Dilemma!!! Ik zou gezellig met een vriendin gaan naar de Negenmaanden / Huishoudbeurs gaan, maar ze is ziek! Nu vind mijn vriend het erg zielig voor me en wil uit medelijden wel met me meegaan. Oh ja... ik heb veel andere mensen al geinformeerd, maar niemand kan! (zul je altijd zien..) Met wie gaan jullie? Zijn het alleen maar vrouwen daar of..??

2. petrabr

petrabr VIP lid

Oct 6, 2007
    8,000
    1
    0
    zuid holland
    Er zijn wel wat mannen (al zijn ze op 1 hand te tellen). wel lief van hem dat hij dat wil doen, mijn vriend zou het niet heel leuk vinden daar

3. Baby80

Baby80 Actief lid

Nov 21, 2009
    131
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi, ik ga ook met mijn vriend, het was eigenlijk zijn idee, hij wilde juist samen gaan en ik vind het super lief dat mijn vriend met me wil gaan
    Veel plezier, groetjes

4. debsje1977

debsje1977 Niet meer actief

hihi hier bijna hetzelfde probleem....schoonzusje kan toch geen vrij krijgen en vriendinnen kunnen ookal niet dus omdat manlief het niet leuk vind dat ik dan niet kan gaat hij met me mee...alleen hij vind het vreselijk hahahaha.
    vind het wel heel heel lief van hem :)
    als tie dan maar niet gaat sjagerijnen daar hihih maar geloof dat dat wel mee zal vallen.

5. sunnyday

sunnyday Fanatiek lid

Apr 10, 2009
    1,449
    0
    0
    Ik heb vandaag mijn man meegesleept en had helemaal geen zin en liet dit ook blijken :( maargoed wel lief dat hij meeging natuurlijk. Oh ja als je dan naar de HHB gaat naar de proefhal maak je zijn dag wel weer goed hoor hahahaha ;) De mijne bleef maar rondlopen voor gratis hapjes en drankjes :D

6. debsje1977

debsje1977 Niet meer actief

hihi daar krijg ik hem al helemaal niet mee naar toe gesleept...negemaandenhallen tot daaraan toe maar naar de huisvrouwbeurs ( zoals hij het noemt) NOWAY :D

Share This Page