waar plaats jij je tattoo?

Discussie in 'De lounge' gestart door Druif78, 4 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

Welke plek voor tattoo?

1. Bovenarm

2. Binnenkant pols

3. schouderblad

4. onderkant rug

5. enkel

6. anders:

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. tico

tico Fanatiek lid

14 jul 2008
    1.311
    0
    0
    ik heb ook anders gestemd omdat ik er al 2 heb 1 op mijn onderrug en 1 op mijn enkel en nu wil ik er nog 1 met de eerste letter van mijn dochter op mijn pols. Dus kon geen keuze maken hahaha

2. MissT

MissT Niet meer actief

Ik heb een tattoo op mijn voet en op de binnenkant van mijn pols.

De naam van je kindje vind ik persoonlijk het mooist op de binnenkant van je pols.
    Zo zie je er zelf ook nog wat van :D...

3. caroline16

caroline16 Niet meer actief

ik heb een hart achtige tribal met de naam en geboortedatum van mijn dochter op de binnenkant van mijn onder arm :D

4. Lucia

Lucia VIP lid

6 sep 2005
    12.287
    6
    38
    Thuishulp
    België
    Ik heb de mijne links onder op m'n rug, en de volgende komt denk ik ongeveer tussen m'n schouderbladen.

5. Foxter

Foxter Niet meer actief

Anders, ik heb er 1 op mijn voet, 1 op de binnenkant van mn pols, 1 op mijn onderrug en 1 daarboven :) Plekken die niet gaan lubberen vind ik het mooist, dus niet op bovenarmen en buik en bovenbenen en billen. Maar dat is persoonlijk natuurlijk :) Ik denk dat dat bij mij wel gaat lubberen als ik 65 ben :D

6. Leliana

Leliana Niet meer actief

Ik heb anders gekozen!

Ik heb er wel een op mijn enkel maar ook een op mijn nek!

7. Druif78

Druif78 VIP lid

11 feb 2008
    9.724
    1
    36
    Mede door jullie antwoorden neig ik nu erg naar binnenkant onderarm!
    Dan zie ik m zelf tenminste ook nog! Plus het gaat niet zo lubberen ;)

8. mamavj2008

mamavj2008 Bekend lid

24 aug 2008
    553
    1
    18
    Ik weet (nog steeds) niet wat ik precies wil, heb wel voorbeelden wat het ongeveer moet worden, maar moet het nog uit laten werken.
    In de eerste instantie wilde ik hem graag op mijn enkel, maar dan zou ik nooit een driekwarts broek/legging op het werk kunnen dragen. Ik lees dat sommige van jullie op zichtbare plaatsen een tattoo hebben/willen. Hoe doen jullie dat op jullie werk, of is dat geen probleem?

9. skatjuh87

skatjuh87 Niet meer actief

ik heb er 2.

1 op de binnekant van mijn enkel
    Foto albums - Categorie: Benen - Foto: benen-147
    betekent liefde voor mijn vader, moeder en zus

en 1 aan de zijkant van mijn buik. Is een roosje.

Als de kleine geboren is wil ik daar ook een tattoo van. Dat word waarschijnlijk een vingerafdruk of voetafdruk en ik denk tussen mijn schouderbladen.

@ werk. Met mijn werk staat het niet zo netjes om overal zichtbare tattoo`s te hebben. Hierom kies ik ook voor plekken die bedekt kunnen worden.

Liefs

10. Puppy78

Puppy78 Fanatiek lid

16 apr 2008
    2.099
    0
    0
    Ik heb 'm zelf ook op mijn enkel, de binnenkant. Ik werk op een rechtbank, in principe bedek ik 'm niet tenzij ik zitting heb en dus partijen zie. Maar goed, dan zit er een toga overheen en zie je nog niks ;).

11. djara

djara Fanatiek lid

12 apr 2005
    2.675
    0
    36
    begeleidster
    makkum (fr)
    ik heb er nu 5.

Schouderblad, onderrug, enkel, achter in mn nek en bij mn schaamhaar. (om het zo maar ff uitleggen.

12. loopy

loopy Fanatiek lid

23 apr 2007
    3.564
    0
    0
    kantoor
    gouda
    mijn tattoos zitten op mijn buik.

ik vind het leuk dat ik ze zelf kan zien zonder moeilijke standjes voor de spiegel, en ik heb ze makkelijk bedekt. ze zijn voor mij privé en dan hoef ik ook niet moeilijk te doen met lange mouwen oid. op kantoor zou het niet gewaardeerd worden als ik openlijk met tattoos zou lopen

13. shay01

shay01 Fanatiek lid

29 sep 2008
    1.628
    0
    0
    Ik heb gestemd op anders ik heb er namelijk 3: voet, tussen me schouderbalden en de naam van me dochtertje stukje boven me borst

14. chantal84

chantal84 Fanatiek lid

17 apr 2008
    1.981
    2
    0
    Ik heb geen tattoo. Ik denk ook niet dat ik er een laat zetten maar mocht ik er een laten zetten dan zou ik op dit moment kiezen voor tussen me schouderbladen.

15. Sisa

Sisa VIP lid

13 jun 2008
    5.552
    1
    0
    Ik heb er geen en er zal er ook geen komen maar ik vind het zo stoer staan aan de binnenkant van je onderarm op pols. Reden 1: ik durf niet :) want het lijkt me heel erg pijnlijk en reden 2, de belangrijkste: mijn man vindt het echt af-grij-se-lijk, lelijk, aso, alles wat je maar kunt bedenken. En aangezien we toch samen getrouwd zijn en ik zijn mening respecteer...
    Zou ik het óóit overwegen, dan komt de naam van Charlotte daar te staan. Maar voorlopig doe ik het met een armband en een bedel met haar naam en geboortedatum :D;) en waarschijnlijk blijft dat ook altijd zo.

16. Druif78

Druif78 VIP lid

11 feb 2008
    9.724
    1
    36
    Mijn man houdt er ook niet van en vind het ook associëren met "aso". toch wil het geval dat ik verre ben van dat ;), mensen staan ook raar te kijken als ze zien dat ik er al 1 heb!
    Toch vind ik het gewoon wat hebben: zeker met de naam van je kind. Vereeuwigd op je lichaam in de vorm van een mooi plaatje! En zelfs mn man kan zich daar nog wel redelijk in vinden (mits niet te groot en te veel in het zicht, maar daar kan ik me bij aansluiten ;))

17. Shyness

Shyness Bekend lid

17 aug 2008
    961
    0
    0
    consulente
    Sint-Niklaas
    Voorlopig heb ik al 3tattoo's waaronder 1sterretje op mn pols voor mn overleden vader een roos op mn borst en een roos in mn hals, bij die in mn hals komt de naam van ons zoontje bij te staan nog.

liefs

18. corina83

corina83 VIP lid

10 sep 2009
    6.038
    0
    36
    Vrouw
    IT'er
    in een huis aan het water ;)
    Als ik een tattoo neem dan neem ik hem op mn enkel/voet.
    Manlief wil de naam van de kleine straks op zn schouderblad hebben.
    Hij heeft nu een tattoo op zn bovenarm/schouders/stukje borst/ stukje schouder en die wordt nog verder uitgebreid.

Vindt tattoo's niet aso staan, zitten hele mooie tattoo's tussen moet ik zeggen.

19. miffy11

miffy11 Niet meer actief

heb er 2, een boeddha'tje op de binnenkant van mijn enkel, en het chinese teken voor liefde op mijn pols (buitenkant)
    binnenkort wil ik de namen van de kids er in het klein naast laten zetten, mijn vriend heeft dezelfde tattoo, hebben we laten zetten toen we besloten samen kids te willen, dus vind het mooi dat de kids er dan ook bij staan.
    nu alleen nog een chinees vinden die het voor mij wil schrijven..

20. Rosanna04

Rosanna04 Bekend lid

22 jan 2008
    518
    0
    16
    Randstad
    hier een trotse eigenares van een heus aarsgewei: ik heb op mijn onderrug van heup tot heup een grote tribal.
    Op mijn onderbuik heb ik een gekko maar dankzij de zwangerschappen is dat een T-rex geworden :D. Geen aanrader dus.
    Mijn volgende tattoo komt onderaan mijn nek en zullen de initialen zijn van beide kinderen

Deel Deze Pagina