Mijn voornemen is om wat vaker thee te drinken, dat is naar mijn idee wat 'gezonder' dan koffie en andere (calorierijke) drankjes. Normaal drink ik bijna nooit thuis thee, alleen bij anderen soms... Maar we hebben wel een goed gevulde theedoos. Ik weet dat er op theepakjes wel een houdbaarheidsdatum staat, maar moet je je daar echt aan houden? Volgens mij zitten sommige zakjes er al een paar jaar in. Is dat nog te drinken of niet?
volgens mij is thee mits droog en donker bewaard wordt heel lang houdbaar, ik kijk daar eigenlijk nooit naar hahaha (drink meestal zon natura thee uit een pot=korrels) heb wel een bak vol met zakjes en sommige zitten er ook al meer dan een jaar in hahaha
Volgens mij gaat alleen de kwaliteit achteruit, maar bederft het niet echt. Alhoewel ik doosjes van 2010 al weg gooi.
Ik heb er eigenlijk nog nooit op gelet! Drink dan wel erg veel thee maar ik zou er niet naar kijken. Misschien nu wel nu ik dit topic heb gelezen en ik weet dat er een tht datum op staat
Je kan de zakjes minstens 1.5 jaar bewaren.. Wij kregen op het werk pakjes thee binnen die nog kunnen tot juli 2013.. Daarna gaat de kwaliteit iets achteruit, dus iets minder smaak.. Kan zijn dat het zakje dan gaat scheuren als je het in het water legt, maar bederven doet het niet.. Drinkse!