Meiden, hier loopt al de hele middag een kat in de speeltuin die echt super tam is. Beestje heeft geen bandje om maar ik weet zeker dat het een binnenkat is (althans vermoed ik) Ik ging net weg boodschappen doen en kwam die kat weer. Nu kom ik terug en komt die weer naar ons toe. Kinderen in de speeltuin hier uit de buurt spelen er al de hele middag heen. Nu dus het nadeel ik heb een miauwende kat bij me voordeur, hij vloog hier zelfs naar binnen net maar heb hem buiten gezet. Kortom wie weet wat ik kan bellen om erachter te komen of iemand zijn kat kwijt is.
Nee helaas niet.. heb al van alles gebeld dierenambulance ander nummer gekregen uit de regio heb ik voicemail ingesproken. En ook amevide ook gelijk gebeld ook voicemail. Schiet op zo maar niet heus
Ik ben ook een kat kwijt maar denk dat die ergens in de greppel ligt.. Maar als je amivedi belt dan komen ze hem ophalen.. Edit; per regio zal het wel anders zijn
Ik weet het niet, ik heb eerlijk gezegd niks met katten maar vind het onwijs zielig. Wacht nog even af in de hoop dat ik gebeld word. Hij ligt nu niet meer voor me deur in ieder geval en is weer naar de overkant gegaan. Maar zodra ik fluit of poespoes roep komt dat beestje al. Net kwamen de buren thuis en ging die ook gelijk naar toe. Ga even op amevidi plaatsen
oo zielig joh! mijn moeder had toen ook eens een weglopertje in de buurt lopen.. die was niet gechipt, en na een week werd hij in een asiel gestopt. (iemand had gebeld denk ik...) zo zielig zwangerenawz; is je poes weggelopen? je had gister toch het topic over dat die twee huizen had?
Ja zou hem idd ook iig wat eten en water geven. Soms schrikken katten ergens van, beginnen aan schrik keihard te rennen en raken dan de weg kwijt, gedesoriënteerd ... En de dierenambulance zou op z'n minst langs moeten komen voor een " chipcheck " haha zoals wij dat op de afdeling altijd noemde.
Ik zou gewoon de dierenambulance bellen hoor! Hier komen ze als je belt als je een dier gevonden hebt.
Idd dierenambulance bellen meid, die komen hem wel halen als je hem opsluit. Als ik iets kan doen roep maar, wat voor kleur is hij/zij?
Kat gaat even tijdelijk bij me zus in huis. Krijg het niet over me hart om het beest buiten te laten. Hebben hem plakje ham gegeven en at die zo op. Ook het water vond die lekker. Dierenambulace hier in de buurt weer voicemail. Schiet lekker op...
Het is een kat, spierwit van kleur. denk 1 a 2 jaar.... zuid-holland... durf we woonplaats niet neer te zetten ivm herkenning verder