Zarahome / Loods5 wie is er geweest?

Discussie in 'De lounge' gestart door sara1988, 27 mei 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sara1988

sara1988 Bekend lid

3 jun 2012
    849
    0
    16
    Nederland
    Wie kan me wat meer vertellen over deze winkels?
    Is de zarahome groot en hebben ze veel? Of is het gewoon een stukje bij Zara in?
    Loods 5 Amersfoort, is die groot? Is het de moeite waard om voor deze winkels tussen de 50-100 km te rijden?
    Ik zoek een dekbedovertrek voor m'n dochter en hoop dat ze hier wat leuks hebben

2. topper12

topper12 Niet meer actief

Welke zara home?er zijn er meerdere, toch? Loods 5 vind ik wel leuk, maar je moet net mazzel hebben dat ze iets hebben wat je zoekt.

Edit: zara home heeft ook een aparte webshop ;)

3. MoedervanSafia

MoedervanSafia Fanatiek lid

10 mrt 2013
    2.803
    4
    38
    Loods 5 in Zaandam. Heel groot en je hebt ook wat centen nodig.. dure winkel zeg pff.. 1x geweest en toen nooit meer..

4. zara1983

zara1983 Fanatiek lid

1 nov 2013
    1.207
    534
    113
    NULL
    Loods 5 in Sliedrecht. Jaren geleden een keer, toen waren de prijzen enz nog leuk, wel echt opruimingsprijzen. Het waren dan ook de laatste artikelen.
    Afgelopen jaar nog een keer geweest, maar vond het nu echt een dure winkel die meubels en vooral accessoires hebben. Niets meer te maken van outlet spullen en zeker niet prijzen.
    Ik vond het veel te duur! Wel leuke spullen trouwens ;)

5. Vrolijkheid

Vrolijkheid Niet meer actief

Loods5 amersfoort nu twee keer geweest! Leukkk ik wilde echt alles hebben. Trouwens helemaal niet zo overdreven duur zoals ik hier lees dat ligt er echt aan wat je koopt. Ze hebben verschillende producten in verschillende prijsklassen.

Dekbedovertrekken durf ik alleen niet te zeggen. Ik heb wel wat dingen gezien ook voor kinderen maar ik kan niet aangeven of de keuze reuze is. Maar ik vind het wel een winkel die de moeite waard is!!!

6. kleinliefje

kleinliefje Niet meer actief

Je kan beiden eerst op internet bekijken of het wel is wat je zoekt.

7. Aagje90

Aagje90 Bekend lid

25 apr 2012
    911
    335
    63
    Vrouw
    Loods 5 in Amersfoort ben ik toevallig maandag geweest. Veel spullen maar veel dezelfde stijl. Je moet er maar net van houden. Mijn vriend beschreef het als Villa Kakelbont, Pippi Langkous stijl ;)

Deel Deze Pagina