Waar positiekleding kopen

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Nimo8, 13 sep 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nimo8

Nimo8 Nieuw lid

8 dec 2014
    4
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo,

In welke stad hebben ze leuke (en meerdere) winkels met positiekleding?

2. masrya

masrya Fanatiek lid

11 sep 2014
    1.270
    2
    0
    Ikzelf ben geslaagd bij de h&m veel keus, zitten lekker en betaalbaar.

3. MamavanNikhil

MamavanNikhil Bekend lid

16 okt 2012
    760
    1
    0
    Ik ga straks ook weer naar de H&M voor broeken! Shirts koop ik gewoon stretch, zodat ik ze later ook nog aan kan!

4. Tylmare

Tylmare Fanatiek lid

24 sep 2014
    1.111
    333
    83
    Vrouw
    Gastouder
    Amersfoort
    Ik heb gemerkt dat er maar weinig fysieke winkels zijn met positiekleding.
    De meeste positiekleding zijn met name te koop online.

Er zijn wel wat winkels die het standaard in de winkel hebben liggen:
    H&M, miss etam, noppies, mamalicious, prenatal.

Online heb je wel meer keus.
    Hier heeft de H&M maar een klein assortiment vergeleken met de webshop.
    C&A, kiabi, limango, bonprix, allemaal betaalbaar maar wel online dus.

5. sproetjesxx

10 feb 2015
    41
    2
    0
    Er zit in Amsterdam een leuke winkel: Ruimschoots. Hier ben ik ook goed geslaagd voor wat "zakelijkere" positiemode.
    Ook zit er een fysieke Noppies winkel in Amsterdam en vlakbij die Noppies winkel vindt je de Bosboom Toussaintstraat daar zit Belly-B. En sowieso veel zwanegrschapswinkels etc.

We noemen die straat hier in Amsterdam ook wel het Geboortekanaal ;)

6. San1984

San1984 Fanatiek lid

26 apr 2012
    1.066
    0
    0
    De HEMA heeft tegenwoordig ook positiekleding. Alleen online.

Nog geen ervaring hoe het zit. Kan donderdag meer vertellen.

7. Ikke88

Ikke88 Actief lid

15 dec 2014
    327
    0
    16
    NULL
    NULL
    Prenatal heeft ook best wel veel! Ik ben daar geslaagd en bij h&m, verder kun je veel vinden op marktplaats wat als nieuw is! Mamalicious vind ik ook een leuk merk en betaalbaar :) Die broeken zitten heerlijk.

8. Kel1989

Kel1989 Actief lid

19 jan 2015
    191
    0
    16
    NULL
    NULL
    Prenatal

9. Ukkie1

Ukkie1 Fanatiek lid

30 jun 2015
    4.822
    2.249
    113
    Je kan is kijken op happybelly.nl. Kweet niet waar je woont maar in Wateringen (vlakbij Den haag en Rijswijk) is ook t winkeltje af en toe open. 2e hands en outlet, ik heb er echt veeeel vandaan. Nog harstikke mooi en scheelt onwijs veel geld! Voordeel vind k ook dat je wat gevarieerder keus hebt.

10. jolien 1986

jolien 1986 Niet meer actief

Ik had hele zwangerschap eigenlijk maar 2 positie broeken en 3 leggings. (broeken met knoop moest ik niet aan) Voor de rest paste ik gewoon mijn eigen kleding. Draag vaak stretch jurkjes. Afhankelijk van je voorkeur van kleding stijl en postuur is dat prima te doen. :)

Legging is online zonder te passen wel te doen.

Bestelde bij Goedkope positiekleding en zwangerschapskleding online | Positie-Outlet die had wel leuke prijzen

11. JoliJoy

JoliJoy Actief lid

27 jun 2014
    391
    0
    16
    Prenatal heeft veel keuze. En H&M kun je online goed slagen!

12. Tulpje34

Tulpje34 Lid

19 apr 2015
    76
    0
    6
    Utrecht
    Ik heb twee weken terug bij Prenatal twee jurkjes gekocht omdat ik iets leuks wilde om aan te trekken. Ben er erg tevreden over, leuke prints en mooie pasvorm.

Ik heb ook wat shirtjes van de h&m, werkt ook prima. Vanwege mijn brede heupen passen de h&m zwangerschapsbroeken niet, daarom een paar bij Mamlicious gekocht.

13. kellebell21

kellebell21 Actief lid

18 jul 2013
    327
    0
    0
    Ik bestelde altijd bij asos.com... Gewoon lekker hippe zwangerschapskleding

14. Lousaa

Lousaa Fanatiek lid

18 nov 2011
    2.497
    2
    38
    Hangt ervan af wat je zoekt. Ik vind de positiekleding van h&m bijvoorbeeld heel raar qua pasvorm. Met een echt dikke buik past het amper nog. En alle broeken hebben te smalle pijpen naar mijn smaak, en te weinig ruimte op de heupen (bij h&m lijken ze te denken dat je graatmager blijft en alleen een bolletje voorrop ontwikkelt). Ik heb broeken gehaald bij miss etam, en wat maxirokken. Shirts vorige keerbij hema, die kunnen nu nog. Verder draag ik jurken van tricot, die eigenlijk geen positiemode zijn, wel van h&m. En ik had wat mamalicious en prenatal uitverkoop. Prima shirts, maar ook vooral op het tweede trimester bemeten helaas. Eigenlijk vond ik alle fysieke winkels (noppies, belly b) tegenvallen omdat er zo verschrikkelijk veel werd gevraagd voor kleren die ik niet voor m'n lol zou aan doen. Vieze pastelkleuren, veel zwart wit... Ik voelde me daarin echt niet op m''n gemak.

15. Lorena86

Lorena86 Bekend lid

7 sep 2015
    582
    352
    63
    Mestreech
    Bij bonprix.nl hebben ze ook positiekleding voor een redelijke prijs .

Ik heb alleen 2 zwangerschapsbroeken en 1 zwangerschap legging gekocht. Truitjes en tunieken koop ik normale die ik na de zwangerschap ook nog aan kan

16. eliesa

eliesa Lid

15 okt 2014
    42
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier dezelfde ervaring met de broeken van H&M, het is skinny óf een boyfriend: super strak of wijd dus. Niks er tussenin.
    Ook was ik "speciaal" naar een andere stad gegaan (omdat onze H&M klein Mama-assortiment heeft) bleken ze daar helemaal geen Mama-collectie te hebben. Medewerkster gaf aan dat niet alle H&M winkels de collectie hebben, dus let daarop als je een stukje moet rijden :)

Ik heb zelf uiteindelijk 1 broek van de prenatal gekocht die echt heerlijk zit. Maatje groter gekocht zodat ik die de hele zwangerschap aan kan. De broeken van de h&m heb ik maar tot 26 weken aangehad, en ik ben echt niet veel aangekomen en heb een slank postuur. Vond het erg zonde van het geld.

Shirts wel van de "gewone" H&M en Hema (gewoon stretch en wat langer). En in de uitverkoop bij de online shop van Noppies.

17. missl87

missl87 Actief lid

6 jul 2015
    154
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi meiden,

heeft iemand ook tips voor zwangerschapskleding voor een maatje meer?

Maat 50 of hoger? Vind het een drama om iets te vinden (vooral broeken)

18. Tejas

Tejas Actief lid

15 sep 2015
    102
    67
    28
    Vrouw
    Ik heb zelf een hele fijne broek gekrocht bij de Prenatal van hun eigen merk. Hij zit echt heerlijk en heeft verstelbare elastiekjes verwerkt in de band waardoor je de broek dus langer kan dragen. De broeken van hun eigen merk zijn ook vrij gunstig geprijsd.

De broeken van de H&M vond ik zelf al tijdens het passen totaal niet prettig zitten. Hele strakke buikband (terwijl ik nog bijna geen buikje heb) en de pijpen zijn inderdaad of super strak of bootcut.

Deel Deze Pagina