Ik ben nu 6 weken zwanger en wou even weten wat jullie gebruiken voor jullie buik/borsten om het soepel te houden?
Ik gebruik Zwitsal boddylotion en Etos merk buikcreme Beide heel heel erg fijn 😍 En ik heb nog gewoon een fijne olie met vitamine E erin
Ik gebruik Etos mama buikbalsem of Zwitsal mama buikbalsem. Welke ik tegen kom van die twee gebruik ik. De laatste tijd zie ik die van de Etos niet meer, dus gebruik ik die van Zwitsal, die ietsjes duurder is. Ik vind ze vergelijkbaar, ruiken lekker en ik vind ze fijn aanvoelen.
Ik heb van Weleda de zwangerschapsolie, superfijn!!! Wel duur per flesje maar je doet er heeel lang mee. Weinig nodig maar.
Ik gebruik de etos buik balsem met vitamine E. Maar ik ben pas 14 weken dus niet echt ervaring of het de striemen helpt voorkomen!
ik heb gewoon zwitzal baby olie of bodylotion van de action . voor de striemen hoef je niet te smeren. want die krijg je of niet. zelf als je super vaak smeert kan je ze krijgen . maar ik vind het gewoon fijn om te smeren
Helemaal niks. Ben nu 30 weken en geen striemen. Hopelijk blijft het zo. Denk niet dat crème dat kan voorkomen.
Palmers massage lotion anti striae. Geweldig spul! En niet duur, 8,5 euro en ik doe er ong 2 maand mee. En nog geen streepje te zien
Hoi, Ik heb de buikencreme van Etos gebruikt, maar die is uit het assortiment gehaald (iets met teveel aan parabenen, waardoor er nog veel uitslag/huidirritatie ontstond volgens de filiaalmanager hier in het dorp). Had daarvoor bio oil van kneipp, maar die rook niet echt lekker, masseerde wel lekker in... Als laatste heb ik de huidolie van etos huismerk gebruikt(roze), die rook lekker en masseerde ook lekker in! Die ga ik nu na de zwangerschap nog lekker opmaken! Heb wel wat striemen, maar vind het zelf erg meevallen, alleen op mijn onderbuik, maar dat valt altijd onder mijn ondergoed! Groetjes Didi
Als 't gaat om soepel houden ,zou ik gewoon gebruiken wat je zelf prettig vind. Wil je striae voorkomen... dan zou ik mijn geld ergens anders aan besteden. Striae komt van binnenuit (de huid scheurt van binnen naar buiten) terwijl je smeert van buiten... naar een piepklein beetje binnen...
Niks, ik vergeet het steeds en aangezien het toch niet schijnt te helpen, maak ik me er ook niet druk om. Ik laat m'n man het wel eens insmeren met gewone bodylotion, maar das helaas niet vaker dan paar keer per maand.
Ik smeer gewoon lekkere hydraterende bodylotion van dove. Zonder parfum en troep, want dat irriteert mijn huid alleen maar.
Geen. Bij de eerste veel gesmeerd met bio oil maar ondanks dat is mijn buik toch een maanlandschap geworden. Beide 2de geen striemen bij gekomen en nu ook niet.
Ik had hier laatst ook een onderwerp over geplaatst. Ik gebruik nu weer Zwitsal Mama (weet nu dat ze hem bij de Etos nog gewoon verkopen). Bevalt prima!
Haha please laat me nog even in de waan dat smeren helpt. Helaas tijdens pubertijd al veel striae op benen en heupen. En ik hoop zo dat ik het niet op mn buik krijg . Anders wordt ik echt een zebra..... Ik smeer dalijk vol geloof met bio oil