Even een vraagje ! Ik heb van mijn zoontje een fotoshoot laten maken bij de fotograaf in een van Nederlands bekende warenhuizen. Nou hoorde ik via via dat je na de afspraak om foto's te bekijken/bestellen een aanbieding in de brievenbus krijgt met 50 procent korting. Weet iemand of dit klopt ? Heeft iemand dit meegemaakt ? Die prijzen zijn nl niet niets, dus wacht dan liever op de 50 procent korting !
Die krijg je volgens mij niet zomaar in de brievenbus. Wij hebben er toen wel 1 gehad op de jonge gezinnenbeurs. Maar die moesten we van te voren (dus voor de foto's werden gemaakt) al inleveren.....
Wij waren gewoon in de winkel toen we werden aangesproken door een promotiemedewerker. Het ging om een speciale januari-actie. We hebben volgende week een afspraak om de gemaakte foto's te gaan bekijken en kunnen we bestellen. De prijzen die ik heb gehoord zijn best pittig. Daarom zou ik willen weten of je na die afspraak nog wordt benaderd voor de helft van de prijs.
Nooit van gehoord, alleen van 1 gratis foto. Mijn schoonzus was pas geweest maar mocht de gratis foto niet uitzoeken, eentje was het en dat was juist de minst mooie! Dus meestal zit er wel een addertje onder het gras!!
ook nooit gehad. Heb ook gebruik gemaakt van d ejanuari actie. krijg ook een foto gratis, maar ja geen keus je krijgt de eerste gemaakte foto. Hier kunnen we ze wel op cd bestellen voor 37 euro bij het nemen van een kleine collectie
Bedankt voor alle reacties ! We kijken wel even wat we gaan bestellen dan, want vond de prijzen wel erg prijzig.