Waar pregnyl inspuiten?

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Ciske, 26 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. schaapie

schaapie Actief lid

24 feb 2007
    427
    0
    0
    noord - holland
    Ook wij hebben prygneel moeten spuiten, meerdere vloeistofampullen in een doos, maar zoals al eerder gezegd, hangt de hoeveel heid vloeistof van het aantal eenheden af wat je moet spuiten. Wij hebben altijd vloeistof weg mogen gooien.

Wij hadden een tekening gekregen bij de info-avond waar je prygneel mocht spuiten. Advies; zo'n soort half maandje om je navel, niet te dicht rond je navel, zit iets meer weefsel en is dus gevoeliger!
    Zeg zo'n 5 a 7 cm naast je navel, en inderdaad een half uur van te voren uit de koelkast, ijsklontje op je buik, en rustig spuiten. De eerste keer heb ik helemaal geen last gehad, de 2de keer iets. Maar echt niet veel!

Wanneer moet je de prygneel spuiten?

Liefs Schaapje

2. Nikkie80

Nikkie80 Fanatiek lid

9 aug 2007
    2.252
    0
    0
    Zuid-Oost Brabant
    Heeft zo'n spuit een flinke naald qua lengte?
    Lijkt me toch een eetje akleig als je zo'n spuit zelf moet zetten. Die laat ik liever zetten!

3. schaapie

schaapie Actief lid

24 feb 2007
    427
    0
    0
    noord - holland
    He Nikkie,

Niet schrikken hoor, moet wel zeggen dat "wij" ivf/icsi meiden zo langzamerhand junkies zijn, maar valt echt allemaal mee.

De eerste keer schrok ik ook een beetje, maar dat komt meer omdat ik dacht dat een opvulnaald een injecteernaald was. Maar deze is niet groot een niet dikker dan je andere naalden.

Liefs Schaapje

4. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    ik was toch ook aardig junkerig met de iui hihihi elke dag spuiten.. zie mezelf nog zo zitten aan de tafel.

Deel Deze Pagina