waar pretecho in zuidlimburg?

Discussion in 'Onderzoeken en echo's' started by jerlin, Jan 18, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. jerlin

jerlin Actief lid

Sep 20, 2007
    378
    0
    0
    welke ervaringen hebben jullie de pretecho buro's in limburg. waar hebben jullie en goed gevoel bij? ben op zoek maar twijfel nogal.

bedankt alvast,

groetjes

2. Ik ben er zelf (nog) niet geweest maar ik heb veel positieve verhalen over babyview in Oirsbeek gehoord.
    Succes!

3. anouk31

anouk31 Bekend lid

Nov 22, 2006
    590
    0
    0
    Leerkracht basisonderwijs
    Zuid Limburg
    Wij zijn in Oirsbeek geweest voor een 3d-echo. Kan ik echt iedereen aanraden. Helaas lag Milou in een stuit en hebben we niet veel gezien van haar gezichtje.
    De echoscopiste heeft alles gedaan om een zo goed mogelijk plaatje/filmpje te krijgen. We mochten zelfs een week later terug komen om het nogmaals te proberen. Dit is ook niet gelukt. We hoefden toen alleen de 2foto's te betalen, omdat de 3d niet gelukt was.
    Dat vond ik echt heel netjes.
    Bij een hopelijk volgende zwangerschap gaan we zeker terug.

Veel plezier en succes!!

4. Alita

Alita Niet meer actief

idd babyvieuw oirsbeek!!
    Zij is erg lief en doet het heel erg leuk, ook kletst zij niet zoveel vondt ik wel belangrijk haha...
    Tenminste bij het lichtpunt vindt ik haar zo overdreven met de stem...

5. Sisa

Sisa VIP lid

Jun 13, 2008
    5,552
    1
    0
    Wij zijn ook bij babyview in oirsbeek geweest, helemaal geweldig. Had een gecompliceerde zwangerschap waar ze alle begrip voor had, nam alle tijd voor ons, echt helemaal top!

6. kat

kat Fanatiek lid

Mar 21, 2006
    1,402
    2
    0
    Wij zij ook bij de babyview in Oirsbeek geweest.

Hier werd ook vanalles geprobeerd om haar in een juiste positie op de echo te krijgen, en met geduld dus geen gejaag!

Nu bij de volgende zullen we ook weer daarheen gaan.

7. Amigo1985

Amigo1985 Fanatiek lid

Sep 9, 2009
    3,300
    0
    0
    Gastvrouw
    Limburg
    Hoor ook goede berichten over Babyview in Oirsbeek..
    Denk dat wij daar ook na toe gaan..

Succes!!

8. jerlin

jerlin Actief lid

Sep 20, 2007
    378
    0
    0
    tja, wij zijn de vorige keer in oirsbeek geweest en vonden haar erg overdreven, maar jullie zijn allemaal erg tevreden. eerst de echo vrijdag maar ff afwachten en dan kan ik me het wekend in de reptecho gaan verdiepen.

groetjes

9. QuSi

QuSi Lid

Nov 9, 2009
    34
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben hier nog niet bekent (moet me toch maar eens netjes gaan voorstellen)
    Maar ik ben de buuf van Amigo1985 (dus toch iemand die me wel kent :))
    Ik ben nu zwanger van de derde en heb alle 3 de keer bij babyview oirsbeek een pretecho laten maken.
    Ik vind dat ze het erg goed doen en ook veel tijd en moeite ervoor nemen (mijn collega mocht te 3 keer terug omdat het kindje niet meewerkte, mijn schoonzus mocht ook terugkomen en beide hebben uiteindelijk de 3d niet hoeven betalen omdat het kind niet meewerkte dus dat vind ik zeer positief), alleen ik vind het stem soms wel wat overdreven (Amigo dat zul je bij onze echo wel horen want we hebben hem ook op dvd)maar goed dat is maar hoe erg het je stoort.

Hier een foto van de laatste pretecho, afgelopen donderdag gemaakt met 25 weken zwangerschap

10. Alita

Alita Niet meer actief

je kunt ook vragen of ze de microfoon uitzet trouwens!!!

11. QuSi

QuSi Lid

Nov 9, 2009
    34
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja ok maar dan is het weer jammer dat je de uitleg niet erop hebt staan, die vind ik ook wel weer leuk erbij

12. kat

kat Fanatiek lid

Mar 21, 2006
    1,402
    2
    0
    Ff tussendoor:

Noemde ze jullie kleintje ook steeds "mupke" in Oirsbeek?
    Dat hoor je dus wel aldoor op de dvd.

Een vriendin van mij is echter bij het Lichtpunt in Nuth geweest en was hier ook erg tevreden over.

13. Alita

Alita Niet meer actief

Ik vondt diegene van het lichtpunt weer zo overdreven....
    Wij hebben gewoon aangegeven dat we wel uitleg willen maar geen overenthousiast gedoe.....heeft ze zich ook aan gehouden...

14. Amigo1985

Amigo1985 Fanatiek lid

Sep 9, 2009
    3,300
    0
    0
    Gastvrouw
    Limburg
    Cindy kom jij ook uit Zuid-Limburg? Wat grappig zeg..

15. Alita

Alita Niet meer actief

hihi ja!!!!
    en volgens mij wonen wij niet zo heel ver van elkaar?
    Las laatst iets bij jou over "het bolleke"?

16. 4days

4days Niet meer actief

Hier ook bij BabyVieuw in Oirsbeek geweest, 2 keer bij de vorige zwangerschap. En nu hebben we alweer een afspraak staan! :D ben er echt helemaal tevreden over. Die vrouw doet het zo leuk! En 160 euro voor 2 3D echo's vind ik ook wel meevallen. (100 euro per stuk) Ben ook bij het lichtpunt in Heerlen geweest, maar die vrouw vind ik nogal overdreven. Ze bleef het kindje schaap noemen, staat ook op de hele dvd... :) Ik stond echt op het punt om er iets van te zeggen... Maarja dat is ook zo raar op je dvd. ;)

17. Alita

Alita Niet meer actief

nee cossy ik vindt aar van lichtpunt ook niet zo leuk!!!
    Wel gaan we daar weer naartoe voor de 20weken echo want die kun je ook bij haar doen en zij is toch wat uitgebreider. Ook kun je m dan op dvd laten zetten!!!

Ik ga na de 12 weken ook een afpsraak maken ben alleen aan het twijfelen of we 1 of 2 echo`s gaan doen...

18. twinny

twinny Fanatiek lid

Jul 4, 2006
    2,822
    1
    0
    Zuid-Limburg
    hoi

wij zijn vorige zwangerschap ook in oirsbeek geweest en gaan over 5 wkn weer, vond het ook leuk en kundig gedaan.

twinny

19. jerlin

jerlin Actief lid

Sep 20, 2007
    378
    0
    0
    @ kat, ons kleintje noemde ze inderdaad altijd mupke, we hebben hier nog weken om gelachen. erg grappig om dit nu hier weer terug te lezen.

ben sowieso aan het denken om voor de 20-weken echo naar nuth te gaan. altijd fijner als in het ziekenhuis, maarja die pretecho. eerst maar eens morgen afwachten en dan zien we wel weer verder.

bedankt voor al jullie reacties,

groetjes Jerlin

20. ktje

ktje Fanatiek lid

May 7, 2007
    1,313
    0
    36
    hihi grappig, verschillende dames van de septembermama's uit zuidlimburg... Jullie maken me nieuwsgierig waar jullie dan vandaan komen
    ook hier met de 20 weken echo naar nuth en pretecho naar oirsbeek :D

@ kat ja hier werd ze ook mup(ke) genoemd

Share This Page