Waar pretecho omgeving Eindhoven?

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door Tralalala, 10 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tralalala

Tralalala Fanatiek lid

29 dec 2012
    1.968
    1
    36
    Zuiden van NL
    Hallo dames,

ik vroeg me af waar jullie goede ervaringen hebben met een pretecho (voor geslachtsbepaling) in omgeving Eindhoven? Heb al zitten kijken naar Baby Echo Son en Breugel, en eentje in Helmond (weet even de naam niet meer).

Het moet een 'simpele' 2d echo worden, gaat echt puur om de geslachtsbepaling, en natuurlijk om gewoon weer even naar ons kindje te kunnen kijken :) Ergens tussen de 25 en 30 weken willen we voor een 3D echo gaan!

2. Cathelijne1986

Cathelijne1986 Niet meer actief

Kijk nou in helmond is heel erg goed! Ik ben nooit in son geweest maar dat schijnt een heel klein kamertje te zijn waardoor je niet veel mensen mee kunt nemen. Wel verder ook positieve dingen over gehoord hoor! Maar kijk nou vond ik zelf echt geweldig.

3. Liekj

Liekj Niet meer actief

wij gaan naar kijk nou in helmond. hoor daar veel goede verhalen over!

4. Tralalala

Tralalala Fanatiek lid

29 dec 2012
    1.968
    1
    36
    Zuiden van NL
    Volgens mij was dat die waar ik zelf ook al naar had zitten kijken ja :)

5. Tralalala

Tralalala Fanatiek lid

29 dec 2012
    1.968
    1
    36
    Zuiden van NL
    #5 Tralalala, 10 mei 2013
    Laatst bewerkt: 10 mei 2013
    Iemand ervaring met Babygrafie in Waalre?? Deze is net wat goedkoper dan Kijk Nou.

Of echografie.nl in Westerhoven? Iets duurder maar daar krijg je er een dvd'tje bij.

6. bijoux

bijoux Fanatiek lid

14 jun 2011
    1.237
    0
    0
    momenteel thuis , mijn man heeft een stucadoorsbed
    regio breda
    echo son!!

bij beide kids geweest.
    helaas woon ik nu te ver weg

superlief mens en neemt alle tijd voor je.

7. didi2

didi2 Actief lid

31 mrt 2010
    185
    0
    16
    Met hoeveel mensen wil je gaan dan?? Wij waren met 7 personen,..plek zat. En een super echo gehad. Ze geeft ook les aan de Fontys!!! Dus....

8. Kiekske

Kiekske Niet meer actief

Ik ben nog iedere keer naar Echobaby in Lommel gegaan. Scheelt echt veel geld en ben zeer tevreden!

9. InesTaina

InesTaina Actief lid

21 jan 2013
    267
    0
    0
    Geldrop
    Westerhoven! Echt een aanrader! Kost 95 euro je krijgt de gehele sessie mee op DVD en ook nog foto's en super duidelijk, lukt het eerste keer niet kom je gratis terug, hier een voorbeeld

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      21,3 KB
      Weergaven:
      224
  10. urmylove

urmylove Niet meer actief

wij zijn ook bij westerhoven geweest. Echt een heel leuk mens en lief. Een half uur aan filmopname op dvd. en foto's krijg je ook mee.

Alleen jammer dat onze baby in stuit lag en met armpjes en beentjes voor het gezichtje, maar toch waren de fotos wel mooi gelukt. :)

11. Rachel1984

Rachel1984 Fanatiek lid

22 feb 2006
    4.343
    0
    36
    Pedagogisch medewerkster
    Cuijk
    Ik zou echt naar kijk nou in helmond gaan! Misschien wel iets duurder maar veel betere kwaliteit en hij geeft je ook zeker mooie echo's, als het niet lukt mag je altijd gratis terug komen en hij neemt alle tijd voor je.

12. MamavanNikhil

MamavanNikhil Bekend lid

16 okt 2012
    760
    1
    0
    Als het om een 3d echo gaat zou ik naar kijk nou helmond gaaan! Ik heb de prijzen vergeleken met die in lommel en kijk nou.. En wat je er voor krijgt. Ik heb nu voor een pakket van dezelfde prijs (2 euro verschil) gekozen, bjj kijk nou krijg je 40 minuten gesproken toelichting op dvd en nog foto"s, gezondheidscheck etc.. Bij Lommel had je voor dezelfde prijs veel minder.. Wil niks zeggen trouwens over vriendelijkheid! Daar zat het bij allebei wel goed..

13. Tralalala

Tralalala Fanatiek lid

29 dec 2012
    1.968
    1
    36
    Zuiden van NL
    Nee het gaat om een gewone 2d, alleen voor de geslachtsbepaling. Een 3d doen we veel later in de zwangerschap!

14. Cathelijne1986

Westerhoven zijn wij de eerste keer geweest, is ook goed. Maar de echoscopist van kijk nou doet wat meer moeite voor perfecte beelden, hij werkt ze ter plekke bij zeg maar.

15. Cathelijne1986

Ik zeg toch ook niet dat ze niet goed is? Dus wat maakt dat lesgeven dan uit? Verder zeg ik ook dat de ruimte klein SCHIJNT te zijn, waarmee ik aangeef dat ik dat heb gehoord en niet zelf heb ervaren.

16. Binks

Binks Actief lid

18 okt 2012
    132
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wij hebben de geslachtsbepaling in Westerhoven laten doen! Echt een aanrader, was super leuk ze legt alles heel goed uit en je krijgt een dvd'tje mee van de echo met alle uitleg erbij :)

17. senna999

senna999 Fanatiek lid

11 apr 2010
    2.815
    1
    0
    wij zijn vorige week nog in westerhoven geweest voor een 3/4d pretecho. is een hele aardige mevrouw die ook alles netjes uitlegt en idd als je geen goede beelden hebt mag je gratis terug komen. ze had nu nieuwe apparatuur zei ze en idd, de beelden waren nog mooier als 2 jaar geleden bij onze dochter.
    maar over die in helmond hoor ik ook hele goede dingen.

18. Krullie88

Krullie88 Actief lid

19 feb 2012
    150
    0
    0
    Kijk nou! in Helmond is echt een aanrader!
    Neemt de tijd voor je en legt alles heel duidelijk uit.

Wij zijn er voor de geslachtsbepaling en 3d echo geweest.

19. PinkLove

PinkLove Bekend lid

13 mei 2013
    548
    0
    0
    Nederland
    Ik zeg ook Westerhoven!

20. Tralalala

Tralalala Fanatiek lid

29 dec 2012
    1.968
    1
    36
    Zuiden van NL
    Heb nog steeds niks gepland, twijfel nog steeds hahaha
    Iemand anders nog tips?
    Wel gek dat ik niks over Eindhoven zelf hoor? Zitten daar geen pretecho-bureaus?

Deel Deze Pagina