Hallo dames, ik vroeg me af waar jullie goede ervaringen hebben met een pretecho (voor geslachtsbepaling) in omgeving Eindhoven? Heb al zitten kijken naar Baby Echo Son en Breugel, en eentje in Helmond (weet even de naam niet meer). Het moet een 'simpele' 2d echo worden, gaat echt puur om de geslachtsbepaling, en natuurlijk om gewoon weer even naar ons kindje te kunnen kijken Ergens tussen de 25 en 30 weken willen we voor een 3D echo gaan!
Kijk nou in helmond is heel erg goed! Ik ben nooit in son geweest maar dat schijnt een heel klein kamertje te zijn waardoor je niet veel mensen mee kunt nemen. Wel verder ook positieve dingen over gehoord hoor! Maar kijk nou vond ik zelf echt geweldig.
Iemand ervaring met Babygrafie in Waalre?? Deze is net wat goedkoper dan Kijk Nou. Of echografie.nl in Westerhoven? Iets duurder maar daar krijg je er een dvd'tje bij.
echo son!! bij beide kids geweest. helaas woon ik nu te ver weg superlief mens en neemt alle tijd voor je.
Met hoeveel mensen wil je gaan dan?? Wij waren met 7 personen,..plek zat. En een super echo gehad. Ze geeft ook les aan de Fontys!!! Dus....
Westerhoven! Echt een aanrader! Kost 95 euro je krijgt de gehele sessie mee op DVD en ook nog foto's en super duidelijk, lukt het eerste keer niet kom je gratis terug, hier een voorbeeld
wij zijn ook bij westerhoven geweest. Echt een heel leuk mens en lief. Een half uur aan filmopname op dvd. en foto's krijg je ook mee. Alleen jammer dat onze baby in stuit lag en met armpjes en beentjes voor het gezichtje, maar toch waren de fotos wel mooi gelukt.
Ik zou echt naar kijk nou in helmond gaan! Misschien wel iets duurder maar veel betere kwaliteit en hij geeft je ook zeker mooie echo's, als het niet lukt mag je altijd gratis terug komen en hij neemt alle tijd voor je.
Als het om een 3d echo gaat zou ik naar kijk nou helmond gaaan! Ik heb de prijzen vergeleken met die in lommel en kijk nou.. En wat je er voor krijgt. Ik heb nu voor een pakket van dezelfde prijs (2 euro verschil) gekozen, bjj kijk nou krijg je 40 minuten gesproken toelichting op dvd en nog foto"s, gezondheidscheck etc.. Bij Lommel had je voor dezelfde prijs veel minder.. Wil niks zeggen trouwens over vriendelijkheid! Daar zat het bij allebei wel goed..
Nee het gaat om een gewone 2d, alleen voor de geslachtsbepaling. Een 3d doen we veel later in de zwangerschap!
Westerhoven zijn wij de eerste keer geweest, is ook goed. Maar de echoscopist van kijk nou doet wat meer moeite voor perfecte beelden, hij werkt ze ter plekke bij zeg maar.
Ik zeg toch ook niet dat ze niet goed is? Dus wat maakt dat lesgeven dan uit? Verder zeg ik ook dat de ruimte klein SCHIJNT te zijn, waarmee ik aangeef dat ik dat heb gehoord en niet zelf heb ervaren.
Wij hebben de geslachtsbepaling in Westerhoven laten doen! Echt een aanrader, was super leuk ze legt alles heel goed uit en je krijgt een dvd'tje mee van de echo met alle uitleg erbij
wij zijn vorige week nog in westerhoven geweest voor een 3/4d pretecho. is een hele aardige mevrouw die ook alles netjes uitlegt en idd als je geen goede beelden hebt mag je gratis terug komen. ze had nu nieuwe apparatuur zei ze en idd, de beelden waren nog mooier als 2 jaar geleden bij onze dochter. maar over die in helmond hoor ik ook hele goede dingen.
Kijk nou! in Helmond is echt een aanrader! Neemt de tijd voor je en legt alles heel duidelijk uit. Wij zijn er voor de geslachtsbepaling en 3d echo geweest.
Heb nog steeds niks gepland, twijfel nog steeds hahaha Iemand anders nog tips? Wel gek dat ik niks over Eindhoven zelf hoor? Zitten daar geen pretecho-bureaus?