Waar pretecho omgeving Eindhoven?

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door Tralalala, 10 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bijoux

bijoux Fanatiek lid

14 jun 2011
    1.237
    0
    0
    momenteel thuis , mijn man heeft een stucadoorsbed
    regio breda
    echo son.. daar zweerde ik bij , nam ruim de tijd bij mn vorige 2 jongens.

deze keer hebben we het ergens anders laten doen omdat ik verhuist ben van ehv naar breda.

maar echo son is betaalbaar , vriendelijk en heeft vrijwel altyd wel een plekje voor geslachtsbepaling.

2. 2 Be Mama

2 Be Mama Lid

10 mei 2012
    75
    0
    0
    Wij zij bij First Sight in Uden geweest.
    Wat een lieve meiden en wat een gezelligheid en service daar!

Losse geslachtsbepaling kost geloof ik € 30,- maar je hebt ook pakketten voor later ook nog de 3D echo te laten doen.

Oh en vanaf 16 weken kan je terecht, ik vond het heerlijk!

Aanrader!!!

Echografiebureau First Sight - Welkom

3. Nathalie1988

Nathalie1988 Actief lid

24 jan 2013
    204
    0
    0
    Voor de geslachtsbepaling ben ik een aantal maanden terug bij kijk nou! in Helmond geweest. Jack (de echoscopist) is een super aardige man die echt de tijd neemt voor zijn klanten.

Eerst kregen we een soort van 'check' waarbij hij naar de baby in het geheel keek en dat zag er allemaal goed uit. Hij legde erg goed uit wat er te zien was.

Onze uk was in het begin een beetje tegendraads; wilde niet tussen dr beentjes laten kijken. Maar na wat gepor en gespring ging ze goed liggen en vertelde Jack dat we roze muisjes mochten inslaan! (ook nog eens bevestigt tijdens 20 weken echo)

We kregen ook nog een 3d kijkje, terwijl ik eigenlijk had verwacht dat we alleen 2d zouden krijgen. Uiteindelijk 3 foto's mee naar huis gekregen (inclusief een mooie 3d van ons duimend meisje :)).

Al met al! Kijk nou! is zeker aan te raden. Je moet natuurlijk zelf je keuze maken, succes :)

4. 3butterflies

3butterflies Bekend lid

11 aug 2012
    642
    0
    0
    Amsterdam
    In Rosmalen voor 25 euro... ook geen geld dus! En als het niet lukt, gratis terugkomen...
    echografieprenataal.nl

5. Tralalala

Tralalala Fanatiek lid

29 dec 2012
    1.968
    1
    36
    Zuiden van NL
    Bedankt weer allemaal voor het delen van de ervaringen!
    Heb inmiddels Westerhoven een mailtje gestuurd om te vragen of ze uberhaupt plek hebben komende tijd (gaan 11 juni op vakantie dus het moet daarvoor, daarna kan ik net zo goed tot de 20 weken echo wachten).

Son hebben we af laten vallen omdat het daar 75 euro kost en ze alleen maar een all-in-one echo (2d, 3d en 4d) aanbied en dat heeft nog weinig zin met 16/17 weken.

Deel Deze Pagina