Wij hadden vandaag de terugplaatsing van onze eerste IVF (wel al 6 keer IUI gehad). Dus nu zijn de wachtdagen/weken aangebroken. Wie heeft nog goede ideeen of tips om deze tijd door te komen?
Afspreken met vrienden bijv. Bezoekjes aan familie, leuke films kijken, naar het theater.. Je moet echt afleiding proberen te zoeken, die eerste week gaat nog wel, maar de tweede week vond ik altijd het ergst!
Mee eens, heel veel afleiding zoeken, wat dan ook! Afspraken maken, uit eten, bioscoop, desnoods gewoon een eind wandelen of een spannende serie kijken ofzo. Maar vooral niet teveel nadenken!! Heel veel succes, ik hoop op een goede afloop voor je!
haha ik heb niet zoveel tips voor je, want ik heb er ook behoorlijk last van Heel veel succes!! Hopelijk gaat dit m worden!
Vooral héél véél leuke dingen doen! Weekendje weg, bios, afspreken met vriendinnen, shoppen... Wat je maar wil. Succes, hopelijk blijft 'ie plakken!!!
He allemaal, Bedankt voor jullie tips en reacties. Net een gezellig weekend achter de rug en vandaag 12 uur moeten werken, dus zo gaat het goed. Ben bijna op de helft en mag van het ziekenhuis vanaf volgende week maandag testen. Dat is dan dag 15 na de punctie en dag 12 na de terugplaatsing. Is dat in jullie ervaring nog te vroeg?
Ik heb zelf op dag 9 na tp getest geloof ik (zou ik in mijn blog moeten opzoeken) ik deed dit omdat ik dacht dat t niet gelukt was en ik de vorige keren op dag 10 en 11 na tp ongesteld werd en wilde toen weten waar ik aan toe was. Toen licht positief.