waar recht op na vroeggeboorte

Discussie in 'Zwangerschap en werk' gestart door NRO, 14 mrt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cathelijne1986

Cathelijne1986 Niet meer actief

He bah :( ontzettend veel sterkte morgen en ik hoop dat alles zo soepel als mogelijk zal verlopen.

2. BlijEi

BlijEi Bekend lid

27 sep 2014
    657
    0
    16
    Where the heart is
    Ach meid, wat ontzettend sneu :( wij kregen met de combinatietest ook een slechte uitslag en dit is een poosje voor ons een heel reëel scenario geweest. In dat geval hadden wij dezelfde gedaan als jullie nu. Je staat hier niet alleen in en ik vind het ontzettend sterk dat je deze beslissing neemt, ook al zal dat misschien nu nog niet zo voelen. Heel veel sterkte de komende tijd!

3. Eva2011

Eva2011 Niet meer actief

Heel veel sterkte de komende tijd. Wat verschrikkelijk dat jullie dit moeten doormaken.

Neem de tijd voor elkaar morgen. Je kindje in je armen krijgen en tegelijkertijd afscheid moeten nemen lijkt me loodzwaar. Zit dan ook met tranen in mn ogen dit topic te lezen en dit te typen. Sterkte....

4. Robijn89

Robijn89 VIP lid

1 feb 2015
    8.122
    5.042
    113
    Vrouw
    Heel veel sterkte gewenst, wat een nachtmerrie zal dit voor jullie zijn. Dikke knuffel!

5. xMeliisz

xMeliisz Fanatiek lid

3 feb 2015
    2.607
    1.538
    113
    Vrouw
    Wat een verschrikkelijk nieuws:(
    Ik wil je heel veel kracht en sterkte toewensen voor de komende tijd!!

6. mausyi

mausyi Fanatiek lid

4 jul 2011
    1.452
    0
    36
    Ach toch :( heel veel sterkte nu en voor straks. ..

7. Mya

Mya Fanatiek lid

12 apr 2012
    2.728
    2.229
    113
    Wat ontzettend verdrietig! Heel veel sterkte voor de komende tijd!

8. Chocochippie

Chocochippie Niet meer actief

Heel veel sterkte de aankomende tijd!

9. Risu

Risu Fanatiek lid

13 jul 2012
    1.245
    0
    0
    I know THE feeling helaas.... Ons meisje* had ook downsyndroom+ ernstig lichamelijke afwijkingen. Op basis van dat laatste hebben wij de keuze gemaakt om de zwangerschap te beëindigen.

Zoals je zegt; ik riep ook heel hard nooit een abortus te doen, ongeacht wat. Maar als je er eenmaal midden in stAat, is het een heel ander verhaal.

Het AMC heeft ons goed begeleid, ben ook gewoon bevallen (dat vond ik nog het "engst") foto's gemaakt. ondanks alles zijn ze toch prachtig! papa heeft haar aangegeven, we hebben ons meisje laten cremeren en ze heeft een mooi plekje thuis.

Dit hebben jullie gisteren moeten meemaken. Ik weet hoeveel pijn in je hart dit doet. Hoe gaat het nu met je? En Hoe heet jullie kindje? Neem je rust en de tijd.

Liefs xx

10. NRO

NRO Niet meer actief

Bedankt dames. Ik ben gister om 18:15 bevallen van een super mooi mannetje genaamd Jaimy.. ik heb het er erg zwaar mee.. het liefst hield ik hem mijn hele leven in mijn buik als die maar bij mij kon blijven.. niemand had mij voor deze pijn kunnen waarschuwen. Het verlies is onbeschrijfelijk..

Risu: we hebben inderdaad precies hetzelfde meegemaakt! Ook wij hebben aan de hand van de lichamelijke afwijkingen die keuze gemaakt en ik heb er erg veel vrede mee. Tijdens de zwangerschap hebben ze het niet over overlevingskansen gehad als ik het zou houden maar toen ik gister bevallen was zei de verloskundige dat ze het er nog over hadden gehad met de gyn en andere collega's dat dit kindje 0% overlevings kans had... dus daar heb ik geen spijt van. Maar god wat mis ik hem! Het deed zo ontzettend veel pijn om hem zo volmaakt te zien.
    Maar ik heb nu ook heel erg de angst van stel het gebeurd de volgende zwangerschap weer had jij dat ook?

11. mus12

mus12 Actief lid

18 nov 2007
    115
    0
    16
    Heel veel sterkte!

12. Hopmarjanneke

Hopmarjanneke VIP lid

10 jul 2008
    13.550
    525
    113
    Vrouw
    Docent Frans (in opleiding)
    Duitsland
    Heel veel sterkte. Gefeliciteerd met jullie zoontje Jaimy*, hij heeft jullie papa en mama gemaakt! Tegelijkertijd gecondoleerd met dit grote verlies.
    Ik begrijp je gevoel heel goed, je neemt een beslissing voor je kindje wat zo gewenst was, maar uit liefde voor je kindje heb je dit besluit genomen. Maar die rationele beslissing neemt niet je gevoel van missen weg, neemt niet het grote verdriet weg.
    Neem de tijd voor het verwerken, blijf praten met je partner!

13. Mya

Mya Fanatiek lid

12 apr 2012
    2.728
    2.229
    113
    Wat ontzettend zwaar, wel fijn dat je er toch vrede mee hebt. Het leven is gewoon niet eerlijk! Veel sterkte

14. zonnetje2015

zonnetje2015 VIP lid

13 sep 2014
    9.446
    4.241
    113
    Heel veel sterkte.

15. Patty86

Patty86 Fanatiek lid

8 okt 2012
    3.562
    2.859
    113
    Vrouw
    Heel veel sterkte de komende periode. Ik heb respect voor jullie moedige beslissing. jaimy is en blijft jullie zoon.

16. BlijEi

BlijEi Bekend lid

27 sep 2014
    657
    0
    16
    Where the heart is
    Gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoontje Jaimy*! Ik kan me je angst goed voorstellen. Zorg dat je met elkaar in gesprek blijft en wie weet kun je (nogmaals) in gesprek met een klinisch geneticus over een volgende zwangerschap?

17. Vlinder84

Vlinder84 Niet meer actief

Gefeliciteerd met jullie zoon, maar wat verdrietig dat hij niet voor eeuwig in je buik kon blijven. Een gevoel die helaas maar al te herkenbaar is. Ook de angst voor een volgende zwangerschap, heel normaal en verdrietig allemaal. Heel veel licht gewenst, voor nu en voor de toekomst, hou je vast aan elkaar.

Deel Deze Pagina