babyfoon met camera welke

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Amfy, 3 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Amfy

Amfy Niet meer actief

onze alecto is super maar met onze peuter dus echt niet handig want meneer doet zo zachtjes dat we niets horen.

dus nu wil ik een babyfoon met camera zodat we hem in de gaten kunnen houden als hij zo meteen in zijn grote bed gaat slapen.

welke is goed ik wil er max 250 euro aan uit geven.

en zijn er andere oplossingen qua camera toezicht?
    draadlose webcam ofzo?

2. Rosao

Rosao VIP lid

3 nov 2007
    12.893
    1.390
    113
    Ik vind qua officiele babyfoons luvion een erg goede, die hebben we gehad toen Thijmen klein was. Luvion is volgens mij onder jouw bedrag. Een IP-cam ophangen (een webcam met eigen ip-adres, die hoef je dus niet aan een pc te hangen maar kan beelden laten zien via internet) zou ook kunnen. Of een beveiligingssysteem. Het is ook een beetje kijken wat goed gaat in huis. Soms is de bewapening in een huis zo dat de camera er door stoort.

3. dolfijnjes

dolfijnjes Bekend lid

24 feb 2011
    938
    0
    0
    NULL
    Friesland
    Ik heb zelf via een abonnement op het blad ouders van nu de babyfoon van alecto de dvm 70 ontvangen.
    Heb heb nog niet geprobeerd maar ben nu al enthousiast. Zit een bereik op van 300 m. (ivm verjaardag of als de buren even oppassen). Terwijl tegenwoordig maar 50m op sommige zit.
    Tevens zit er alles op wat ik er graag op wou. Kijk maar even en suc6 met het verder zoeken.

Deel Deze Pagina