Ik ben nu bijna 4 weken gestopt met de pil, daarna wel een bloeding gehad. Heb de pil niet heel regelmatig geslikt (geen sex gehad, maar wel wat uitwendig contact gehad laatste keer 8 weken geleden). Ik heb pijn in onderrug, onderbuik. Hele tijd al een aantal weken het gevoel dat er iets bezig is in mijn buik, slaap slecht en ben soms een beetje misselijk. Heb verschillende zwangerschapstesten gedaan allemaal negatief. Is het mogelijk dat ik toch zwanger ben???????? over een week verwacht ik mijn allereerste menstruatie (nadat ik gestopt ben met de pil) en ik voel me echt dik.... Ik heb geen gevoelige borsten, geen donkere tepels... wat denken jullie ervan????????? Is het mogelijk dat ik zwanger ben????
Euhm..niet om onvriendelijk over te komen hoor, maar als je zekerheid wilt, kun je beter even nog een testje doen Maar goed..je zegt zelf geen gemeenschap te hebben gehad..dus het lijkt me onwaarschijnlijk.
Zoals Hellen al zegt, je zegt dat je geen gemeenschap hebt gehad dus lijkt me onwaarschijnlijk dat je zwanger bent. Anders kun je volgende week een testje doen als je niet ongesteld wordt.
Lijkt me heel onwaarschijnlijk. Je lijf kan volgens mij heel raar doen na de pil. Als je pas over een week ongesteld moet worden, dan is het nu trouwens wel erg vroeg om te testen.