Wie weet of er duowagens zijn die een beetje compact inklapbaar zijn? Het lijken me allemaal van die bakbeesten?
Ik heb de Phil & Teds explorer maar die vouwt vrij klein op hoor. Enige nadeel is dat je de duoseat er wel af moet halen en elke keer weer op moet zetten. Dan vindt mijn rug niet zo fijn...
Wij hebben de Mutsy evo, kan erg compact opklappen en de wielen kunnen zelfs los zodat het nog compacter word
Hier de donkey maar die vind ik niet heel klein opvouwbaar. Wel als je de wielen eraf haalt maar dat vind ik zo'n gedoe elke keer.
http://t3.gstatic.com Ik ben niet zo heel handig, maar als je op bovenstaande link klikt zie je een plaatje van de opgeklapte donkey.
hier ervaring met de toyota aygo en een duo wagen, namelijk de kees tandem. Die past er in! Goedkope duo wagen. Op zich een prima wagentje voor die prijs (die van mij was 100 euro nieuw, babynestje erbij gekocht voor 20 en voor 120 euro was ik dus klaar) duwde niet heel licht, beetje vergelijkbaar met een buggy zeg maar, een gewone wagen met luchtbanden is natuurlijk veel comfortabeler maar ik was op zich best tevreden over de wagen voor die prijs. En super klein en makkelijk opvouwbaar.
ik heb een kees, is een voor achter elkaar, past in een fordje KA oud model dus in mijn ogen klein (moet dan wel de reiswieg eruithalen)
kijk eens op babysnuffelmarkt.nl daar op tweeling en duowagens. en dan de onderste. zo eentje had ik. deze passen er zowiezo in dus. want wij hadden ook een aygo. dit is wel 3 jaar geleden dus voor de zekerheid moet je even kijken of de afmetingen van de kees duowagen nog gelijk zijn. gewoon even naar een winkel rijden en de wagen erin passen dat is vast geen probleem.
ik heb een nieuw opel corsa en daar best de bugaboo donkey in iig . weet alleen nie of een aygo veel kleiner is . liefs en succes
ik vermoed dat de bugaboo donkey er niet in past, gezien ik nu ook de donkey heb. Maar ik heb de aygo niet meer dus ik kan niet passen. Wel moet ik zeggen ik heb het oude model nog heb. Nu is er net een nieuw model uit van de donkey die nog platter kan. misschien dat deze er wel in past.
Ik vind het ook passen en meten hoor, vooral als je alles mee wil nemen. En dan hebben wij best een grote auto.
Ik heb ook een Mura, maar noodgedwongen al een tijdje naar de P&T's. Ik heb zelf een agila en geloof niet dat je een veel kleinere achterbak kunt hebben en daar past de P&T's op de zijkant prima in.
P&t vibe vind ik erg compact ntals m'n bugaboo eigenlijk en daar moest ten ook de wagenbak eraf en nu duosit Maarja is niet anders, s nou eenmaal voor 2 kindjes
Wij hebben de iCandy Peach Blossom Twin (is er ook in duovariant: Peach Blossom) en die is heel compact op te vouwen aangezien het onderstel gelijk is aan de enkele iCandy Peach. Hangt helaas wel een dik prijskaartje aan, maar ja, dan heb je wel wat.