Hoi lady's Even een vraagje! Ben ik nou echt de enige vrouw die games op de xbox speel? Haha ben vaak online en het enige wat ik tegenkom zijn mannen!! Liefs x
speel je ook online?? anders kunnen we samen wel even een paar halo mannetjes neer knallen hahahaha. GOW heb ik ook wel maar vind het zo vaag spelen..
niks mis mee toch?? het enige nadeel voor mij is dat vaak mijn (teamgenoten) zich tegen me keren vanwege het feit dat ik een vrouw ben.....
hier de xbox 360 fable halo en call of duty. de wii mario alles donkey kong en met name zelda en call of duty. we hebben ook nog een stofhappende playstation 1 en 2 .
Hier nog een fanatieke gamer! Met 3 xbox360's en over de 250 Xbox 360 games (allemaal origineel) kan ik wel zeggen dat dat mijn favoriete console is. Maar vanaf de atari heb ik zo ongeveer elke console en handgeld minimaal één!
heb der zelf 2 en ong 90?? spellen.. toen ik een nieuwe kocht me gamertag ook veranderd dus niet zo heel veel achievements meer.. maar dat komt vanzelf wel weer haha wie nou denkt laten we online game stuur me maar een pbtje dan krijg je me gamertag wel.. zo en nu eerst gtst!