Ik heb dan nog geen kids maar hier is de vaste regel dat iedereen buiten rookt... (nouja iedereen ik ben de enige die rookt)... Dit is ook gedaan omdat we wel voor een kindje gaan en ik niet wil dat ons kindje zometeen in de rook moet liggen...
Ik rook niet maar mijn man rookt buiten. Al lang voordat onze dochter er was of ik zwanger was. Ik vind binnen roken zo ontzettend vies. Als mijn man zijn longen wil verpesten moet hij dat zelf weten maar ik ga niet in zijn rook zitten.
idem hier,man rookt op het balkon......maar hoe slecht het weer ook is, hij komt mooi niet binnen roken!
hier mag niemand binnen roken, alleen buiten dus. als het echt slecht weer is mag het wel onder de afzuigkap maar dan wel goed eronder en niet alleen maar in de buurt staan. (de schuur is een rotzooi dus daar kan ik ze niet heen sturen)
Wij roken beide niet meer.... Maar als er vrienden over de vloer komen dan mogen zij binnen roken maar zodra ik zwanger ben of er is een kleintje zullen zij buiten moeten roken of in de bijkeuken
Manlief rook in de keuken met de haak op de deur. En als ik savonds nar bed gaat wil hij nog wel eens een sigaretje binnen roken
Ik rook zelf niet maar hier binnen word er niet gerookt, ook niet op verjaardagen, mensen die willen roken gaan buiten staan. We hebben twee kids dus vind niet dat die in de rook lucht van iemand hoeven te zitten. Mijn man rookt alleen in de avond een een sigaretje onder de afzuig kap, voor de rest buiten of boven op zolder bij het raam( komen de kids namelijk niet )
Wij roken niet, maar er wordt hier sowieso niet binnen gerookt, ook niet toen we nog geen kinderen hadden. Als er visite is, roken zij dus ook buiten.
Op het balkon of in de keuken met de balkondeur open. Op zolder mag vriend ook roken, is zijn afdeling .
wij roken al 7 jaar niet meer binnen , visite ook niet we gaan op het balkon staan en ik rook alleen thuis haha nergens anders ook niet op straat vind dat zo'n asociaal roken met n kinderwagen in je andere hand Schoonmoeder heeft nog wel s geprobeerd om binnen te roken , maar dat ging mooi niet lukken
Wij roken niet maar ik wou toch stemmen Zijn ex-rokers en er mocht hier altijd gewoon binnen gerookt worden, tot Stijn er was. Nu moeten de rokers naar buiten of als het echt heel slecht weer is in de aanbouw bij de achterdeur.
Bij ons binnen wordt niet gerookt, ook niet met een feestje. Wij roken zelf ook altijd buiten, zelfs met -10.