Ik ben inmiddels 4 weken gestopt (wooooo!) maar toen mijn meisje geboren was rookten we alleen nog maar buiten. Zonder kids heb ik gestemd.
Toen ik zwanger raakte van onze oudste, is vriendlief buiten gaan roken,. en doet dat nog steeds. Binnen word er totaal niet meer gerookt.. of het nou slecht weer is of niet.
Mijn man rookt buiten, en toen ik nog rookte ik ook. Vind in huis roken zo'n gestink..alles ruikt ernaar, ook op de plekken waar niet gerookt word. Rook gaat overal doorheen!
buiten zonder kids, mits het zomer is want dan is ze zelf ook buiten manlief ook buiten muv 1e sigaret om half 4 in de morgen die rookt hij onder de afzuiger
Hier buiten.. behalve de laatste van de avond vlak voor ik naar bed ga.. die rook ik in de keuken onder de afzuigkap.
Sinds de geboorte van Roos rookt mijn vriend (en visite uiteraard) buiten. Ik ben meteen gestopt toen ik zwanger was en heb nog steeds geen sigaret aangeraakt!
Oh, ik las het als "kinderen gaan niet mee naar buiten als ik ga roken". Dus vandaar buiten roken zonder kids. Voor de kinderen rookte ik ook al buiten, omdat ik het binnen vies vind. Alleen rookte ik toen nog weleens in de keuken, onder de afzuigkap, als het heel slecht weer was. Nu, met 2 kids, nooit meer in de keuken en ga ik met regen, wind, sneeuw, -10 naar buiten om te roken. Rook daardoor wel veel minder, dus dat is een pluspunt.
Valt mij wel op dat er niemand reageert met een post die gewoon binnen bij kinderen rookt. Zoveel kinderen als dat ik tegenkom die naar rook stinken en dat zal vast in het hele land zo zijn geloof ik echt niet dat iedereen buiten rookt.
Hier alleen buiten zonder kinderen. Geldt ook voor de visite, binnen wordt gewoon helemaal niet gerookt!
Hier rookt mijn man in de schuur of buiten. Niet in de buurt van onze dochter. Ik vind het vreselijk dus hij zorgt ook maar dat ie een eind uit de buurt staat
Overdag rook ik op het balkon. In de avond rook ik in de keuken met de deur dicht afzuigkap aan en balkon deur open. Zelfde geld voor mijn man. Hier word verder niet in de woonkamer oid gerookt vind ik vies!
Ben zo blij dat ik al jaren niet meer rook Maar als je nou alleen buiten gaat staan..waar laat je je dreumes of peuter dan?
Owh ik rook overigens alleen als Sandro slaapt. En soms als hij in de box speelt ( maar dat is een uitzondering )