Waar roken jullie

Discussie in 'De lounge' gestart door stampertje, 15 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

Waar roken jullie

1. Binnen als de kids slapen

2. Altijd binnen met kids

3. Altijd buiten met kids

4. Wij roken niet maar ik wou toch stemmen

5. Altijd binnen zonder kids

6. Altijd buiten zonder kids

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. Ellamalou

Ellamalou Fanatiek lid

22 jan 2011
    1.416
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik vind de 'Wij roken niet, maar ik wou toch stemmen' super :-D En dat heb ik ook aangeklikt. Ik vind de polls altijd de leukste topics ! ;-D

2. pinguin

pinguin Bekend lid

8 apr 2011
    974
    1
    0
    somewhere
    ik ben zon doos die de poll niet snapte! :)
    maar wij roken buiten, ook voordat we een kindje kregen
    ik rook zelf maar vind het zo vies als ergens in huis gerookt wordt! stinkt!
    dus hier iedereen naar buiten, ook met regen of kou, als je dat niet wilt, rook je maar niet! :p
    en als ik rook, laat ik mijn kind gewoon binnen, ik kan haar door het raam zien en ben binnen 2 min weer in huis (ik neem 4 trekjes en gooi sigaret weg, zonde eigenlijk...)

3. Meara

Meara Niet meer actief

Man rookt buiten. Visite ook.

4. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.975
    15.607
    113
    Nabij Utrecht
    Ik rook altijd buiten, weer of geen weer en dus ook als de kids op bed liggen.
    Maarja in de zomer kan ik de kids niet naar binnen sturen als ik op me (lig)stoel een sigaret opsteek, dus dan zijn zij ook buiten.
    Vandaar dat ik heb gestemd op roken buiten met kids

5. Eliesje

Eliesje Niet meer actief

Buiten zonder kids.

Heb alleen buiten met kids gestemd. Dacht dat het ging om het feit of je al kids had of niet. :D blond!

Nu rook ik overigens niet! Stop netjes als ik zwanger ben. :)

6. pinguin

pinguin Bekend lid

8 apr 2011
    974
    1
    0
    somewhere
    het gaat er toch ook om of je kids hebt of niet??
    man, nu snap ik het helemaal niet meer....

7. Rica

Rica VIP lid

16 mei 2008
    7.521
    105
    63
    Vrouw
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    toen wij nog rookten, was dat binnen...toen we waren gestopt nog steeds binnen maar nu de kleine er is gaat iedereen lekker naar buiten...

ik ben ook zon doos, kids naar buiten sturen als wij zouden willen roken?? whaha nee...zie het al voor me....
    je bent alleen nog vergeten de afzuigkap...veel roken ook onder de afzuig kap als de kids in de kamer zijn...;)

8. mamamadelon

mamamadelon Fanatiek lid

13 aug 2007
    4.077
    5
    38
    buiten tenzij het erg koud is dan onder de afzuigkap:)

9. meis1987

meis1987 Fanatiek lid

13 dec 2011
    2.444
    372
    83
    in een huis
    Wij hebben nog geen kids. We roken nog gewoon in huis.. Visite ook. Als ik zwanger ben stop ik per direct ( ben al aan het afbouwen, gaat goed!) En man gaat naar buiten of sluit zich maar op in keuken! hahah

10. Djamila

Djamila Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.221
    3
    0
    Altijd buiten. Vind het zo vies ruiken binnen.

11. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    Wij roken niet, maar ik wilde toch stemmen :D

Toen ik nog rookte had ik geen kinderen, maar wel een huisgenote. Ik rookte altijd buiten. Als ik op school, werk of stage was, rookte ik zelfs ook het liefst buiten. Beter dan die vieze stinkhokken.

12. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Oh, ik moet zo hard lachen om die verwarring "met" of "zonder" kids.....
    Hoe dan ook, op mijn werk (onderwijs) ruik ik ook heel vaak aan de kinderen dat er gerookt wordt. Dus er zal ongetwijfeld ook nog genoeg binnen gerookt worden.
    Ook al rook ik buiten, mijn jas stinkt enorm naar rook (echt vies). Dus de jas hangt vaak in het schuurtje.

En nog even ingaan op een andere opmerking. Tja, tuurlijk heb ik een andere optie dan met baggerweer buiten staan, namelijk NIET ROKEN. Maar moet eerlijk bekennen dat het weer wel heeeeeuuuuuul slecht moet zijn, wil ik binnen blijven en niet roken. ;)
    Ik rook alleen als mijn jongste op bed ligt. Mijn oudste (nu 4) speelt in de kamer en ik kan haar zien door het raam. Totdat ze
    2 1/2 was rookte ik alleen als ze op bed lag of voor de tv.
    Neem overigens altijd de sleutelbos mee naar buiten. Ben namelijk zo bang dat ze een keer de haak op de deur doet.

13. panda86

panda86 Fanatiek lid

24 aug 2011
    1.456
    246
    63
    Wij roken gewoon binnen. Ik wil als wij gaan verhuizen ( ik hoop snel) in de keuken onder de afzuigkap of buiten of schuur ofzo als die er is. Nu hopen dat me vriend dat gaat accepteren, heb het al een keer gezegd en vind het onzin. Als er kinderen zullen zijn wil ik sowieso niet binnen roken bij de kinderen. Mijn ouders hebben ook altijd in de keuken onder de afzuigkap gerookt.

14. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Ook al rook je onder een afzuigkap, dan meurt het alsnog vreselijk.

15. pinguin

pinguin Bekend lid

8 apr 2011
    974
    1
    0
    somewhere
    dat vind ik dus ook
    daarom mag er hier ook niet in de keuken onder de afzuigkap gerookt worden! je blijft het ruiken!

16. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    wij hebben alleen toen het zo vrieskoud was s avonds onder de afzuigkap gerookt heel voorzichtig in de keuken. Maar onze keuken is echt helemaal apart van het woon en slaapgedeelte en de kids komen sowieso bijna niet in de keuken. S avonds luchtte ik het dan door.
    Nu niet meer, nu roken we buiten.

Deel Deze Pagina