Nog geen ervaring met andere merken, maar vind die van de Hema prima! Kleine meid was 54 cm bij de geboorte (en 4240 gram) dus best lang. Maar die van de Hema passen prima! Zijn wel zeikers, stop ze niet in de droger... Dat scheelt aanzienlijk in hoe goed ze blijven.
wat een veel antwoorden ben inmiddels even naar de hema geweest in een ander dorp. heb er een paar gekocht in de aanbieding met wat furguurtjes.nadeel van figuurtjes vind ik altijd dat je er geen shirtje korte mouw overheen doet. dus hem nu mouwloze gekocht. en zag basic tshirt voor 3 euro per stuk liggen van stretch dat kan er dan overheen met een vestje. ik heb inderdaad van de zeeman ook maar die basic witte sluiten niet lekker bij de nek. vind er erg bloot. en ze krimpen best wel. zag inderdaad ook rompers bij de h&m op de website in de aanbieding. heb alleen slechte ervaring met de h&m de laatste x dat ik bestelde. kreeg ik rembours ongevraagd en toen ik terug gestuurd had kreeg ik mijn geld niet terug. was toen voor 50 euro.( kleding) dus durf niet zo goed meer te bestellen daar. is voor mij half uur rijden naar de winkel. maar als ik een xtje in de stad kom zal ik er zeker even langs gaan alle andere merken die iedereen hier neergezet heb heb ze allemaal opgeschreven. ga vanavond even op gemakje ernaar kijken. bedankt!
Van de zeeman heb je van die pakketten met rompers,geloof vijf bij elkaar, paar met streepje en paar effen met een figuurtje erop. Die vind ik wel heel geschikt.
Hema stretch is toch wel echt mijn favoriet! Als ze in de aanbieding zijn bestel ik ze meestal online en laat ze dan bij de Hema berzorgen. Ik betaal geen verzendkosten dan. Ideaal!