Ik denk altijd bij mezelf; als het werkt (en dat geldt voor ál die afval-troep) dan zou iedereen allang mooi slank zijn!!!
Tja, ik ben op zoek naar ervaringen. En ik weet dat het geen wondermiddelen zijn maar als het een extra zetje kan geven tijdens een dieet dan zou dat fijn zijn. Afvallen gaat niet vanzelf dat weet ik
Ik heb is zo'n obesimed in en glas water gegooid. Vond het te chemisch. Man werd er ook misselijk van. Ik zeg; zonde van je geld. Zonder dat spul lukt het ook wel! En ik weet ook hoe moeilijk het is.
Ok bedankt voor je antwoord. Ik ben tot nu toe 14 kilo afgevallen zonder hier wat voor te doen (ok de laatste kilo's gingen snel sinds ik geen auto meer heb), maar aangezien ik toch nog 15 kilo kwijt moet wil ik er toch een beetje meer werk voor verzetten. Dus gezond eten. Meer bewegen (waar mogelijk, want ik kan niet buitenshuis wat doen zonder de kinderen).
Een vriendin van mij is een aantal jaren geleden met de Xenical (toen nog op recept van huisarts, maar wel zelf betalen) 40 kg afgevallen. Dit is hetzelfde middel als wat nu vrij verkocht wordt. Het hielp haar zeker wel met afvallen omdat je alle vet er weer uitpoept zodat je lichaam zn reserves moet gaan gebruiken,zoals ik van haar begreep
Ik hoorde van een kennis dat ze nogal last had van groenige olieachtige afscheiding tussen haar billen... dus no way, thank you!
Ik heb een paar weken XLS Medical geslikt, had elke dag knallende hoofdpijn dus heb de rest van de pillen in de afvalbak gemieterd. En toen: naar een diëtiste en de sportschool en voila: 23kg lichter nu!
Zou beide graag willen maar is geen optie. Dietiste valt niet in mijn pakket en kan ik niet zo betalen. Sportschool kan niet omdat ik geen opvang heb voor de kids. 1 avond per 2 weken en 1 ochtend per 2 weken (na elkaar dus avond, nacht en ochtend) heb ik geen kinderen en om daarvoor nou een sportschool abonnement te nemen heeft weinig zin.
Koop een hometrainer! Is 1 keer een uitgave en kan je 's avonds voor de tv doen. Ik heb er 1 in de slaapkamer staan. Verder zo ongeveer de adviezen van het voedingscentrum volgen.
zou ik heel graag doen maar kan ik gewoon niet. Mijn moeder heeft er 1 dus ik ga wel vragen of zij hem toevallig nog gebruikt en of ik hem kan lenen.
Haal de dvd van Carlos Lens, ik ben best wat gewend op traingebied maar het is echt lekker trainen. Je hebt 4 verschillende dvd's dus genoeg afwisseling. Mij heeft het echt geholpen af te vallen. Ik heb hem bij bol.com gekocht maar zag hem laatst voor 5 euro bij de Wibra liggen