Mijn zoontje heeft nu al een tijdje last van dunne ontlasting. Niet echt diarree en soms weer een keer vast maar overwegend toch "smurrie" zal ik maar zeggen... Nu krijg ik van meerdere mensen het advies om af en toe eens Roosvicee Stop te geven maar waar koop je dat? Ben vandaag al bij de DA geweest, het Kruidvat en de apotheek maar ze zeggen allemaal dat dit niet meer te krijgen is?? Wat zou je dan eventueel (homeopatisch) kunnen geven?
Ok, heeeeeel vreemd dat ze mij dan in drie winkels vertellen dat het uit het assortiment is! Maar ik ga de supermarkt dan nog eens checken; heb vandaag idd alleen bij de sappen/siropen gekeken!
Zo waren wij laatst de Roosvicee Laxo kwijt? Niet te krijgen bij de Jumbo of drogist (DA en Kruidvat). Snap er ook niks van. Net even gegoogled en het schijnt in de buurt van de Zonnatura Producten te moeten staan....? De Stop en de Laxo dus.
Ik ben het ook even online gaan zoeken en lees idd op veel sites dat het product niet meer leverbaar is.... Maar ik zal dit weekend dan nog even hier bij de C1000 kijken en een andere apotheek. Blijf het toch raar vinden!
heb je wel alles uit gesloten? ben je bij een arts geweest voor onderzoek? zijn het geen tanden kiezen etc? ik zou niet maar zo iets geven om het te stoppen maar juist de oorzaak aanpakken.
Ik heb al contact gehad met het CB en de HA. Hij drinkt/eet prima en groeit goed. Ook geen doorkomende tandjes op het moment en nooit koorts gehad de afgelopen weken. Soms is de ontlasting gewoon normaal en dan weer heel smurrie-achtig (geen waterdunne diarree dus!). Krijg dus aangeraden om o.a. wat witbrood, banaan en dus ook af en toe Roosvicee Stop te gebruiken maar kan het dus nergens vinden... De verschijnselen lijken eigenlijk nog het meeste op peuterdiarree...
Hier ook een zoektocht gehad naar Stop, uiteindelijk bij een grote appie gevonden. Hebben contact gehad met Roosvicee en hij zou er idd uit gaan volgens hun.