Waar Roosvicee "Stop" te koop??

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Kitty07, 8 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kitty07

Kitty07 Fanatiek lid

5 jan 2011
    2.297
    25
    48
    Financieel administratief medewerker
    Ergens in Limburg
    Mijn zoontje heeft nu al een tijdje last van dunne ontlasting.
    Niet echt diarree en soms weer een keer vast maar overwegend toch "smurrie" zal ik maar zeggen...

Nu krijg ik van meerdere mensen het advies om af en toe eens Roosvicee Stop te geven maar waar koop je dat?
    Ben vandaag al bij de DA geweest, het Kruidvat en de apotheek maar ze zeggen allemaal dat dit niet meer te krijgen is?? :(

Wat zou je dan eventueel (homeopatisch) kunnen geven?

2. Andrea85

Andrea85 Fanatiek lid

18 mrt 2011
    4.859
    1
    0
    Hier ligt het in de supermarkt bij de afvalrepen en kruidenthee etc, niet bij de gewone roosvicee.

3. Helise

Helise Fanatiek lid

4 mrt 2012
    1.785
    0
    36
    Sowieso bij de apotheek, daar heb ik het laatst nog zien staan toen ik de laxo variant pakte.

4. Kitty07

Kitty07 Fanatiek lid

5 jan 2011
    2.297
    25
    48
    Ergens in Limburg
    Ok, heeeeeel vreemd dat ze mij dan in drie winkels vertellen dat het uit het assortiment is! :(
    Maar ik ga de supermarkt dan nog eens checken; heb vandaag idd alleen bij de sappen/siropen gekeken!

5. Kylie1986

Kylie1986 Niet meer actief

Ik heb het een tijdje terug bij de c1000 gehaald, stond gewoon bij de roosvicee

6. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Zo waren wij laatst de Roosvicee Laxo kwijt?
    Niet te krijgen bij de Jumbo of drogist (DA en Kruidvat).

Snap er ook niks van.

Net even gegoogled en het schijnt in de buurt van de Zonnatura Producten te moeten staan....? De Stop en de Laxo dus.

7. Kitty07

Kitty07 Fanatiek lid

5 jan 2011
    2.297
    25
    48
    Ergens in Limburg
    Ik ben het ook even online gaan zoeken en lees idd op veel sites dat het product niet meer leverbaar is....;)
    Maar ik zal dit weekend dan nog even hier bij de C1000 kijken en een andere apotheek.

Blijf het toch raar vinden!

8. Amfy

Amfy Niet meer actief

heb je wel alles uit gesloten? ben je bij een arts geweest voor onderzoek? zijn het geen tanden kiezen etc?

ik zou niet maar zo iets geven om het te stoppen maar juist de oorzaak aanpakken.

9. Kitty07

Kitty07 Fanatiek lid

5 jan 2011
    2.297
    25
    48
    Ergens in Limburg
    Ik heb al contact gehad met het CB en de HA.
    Hij drinkt/eet prima en groeit goed.
    Ook geen doorkomende tandjes op het moment en nooit koorts gehad de afgelopen weken.
    Soms is de ontlasting gewoon normaal en dan weer heel smurrie-achtig (geen waterdunne diarree dus!).

Krijg dus aangeraden om o.a. wat witbrood, banaan en dus ook af en toe Roosvicee Stop te gebruiken maar kan het dus nergens vinden...
    De verschijnselen lijken eigenlijk nog het meeste op peuterdiarree...

10. G89

G89 VIP lid

18 sep 2008
    10.062
    1.296
    113
    Nederland
    Bij de Albertheijn. Daar staan ze bij de zonnatura/glutenvrij/zouteloze producten.

11. Loesjuh

Loesjuh Niet meer actief

Hier ook een zoektocht gehad naar Stop, uiteindelijk bij een grote appie gevonden. Hebben contact gehad met Roosvicee en hij zou er idd uit gaan volgens hun.

12. Andrea85

Andrea85 Fanatiek lid

18 mrt 2011
    4.859
    1
    0
    Hij staat idd ook niet meer op de website van roosvicee, de laxo wel nog. Wat gek zeg!

Deel Deze Pagina