dreumes hangt de hele dag aan mijn benen

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door oxbow, 12 jul 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. oxbow

oxbow Niet meer actief

Ik zit hier met best wel een probleem op dit moment...

Ons 16 maanden oude zoontje hangt de hele dag aan mijn benen.
    En dan ook echt huilend hij wil het liefst de hele dag op de arm.
    ER zijn ook wel momenten dat hij lekker rond scharreld maar de momenten dat hij aandacht vraagt zijn op de meest ongelukkige momenten.
    Ik moet dan net even wat doen in huis of de andere kids even helpen.

Iedereen roept maar dat ik gewoon over hem heem moet stappen maar dat voelt heel slecht eigenlijk en hij begint alleen maar harder te huilen en kruipt achter me aan om weer tegen me benen op te staan.

Dat vele huilen begint mij op te breken ook omdat hij al om 5 uur wakker is en dan ook echt niet meer wil slapen en zijn zusje wakker maakt als ik hem in bed laat liggen.

In een draagdoek heeft geen zin want dat vind hij dan weer niet leuk.

Vinden jullie dat ik het kan maken om gewoon maar over hem heen te stappen en hem te laten huilen of te negeren?

Bij mijn man en moeder heeft hij nergens last van en gaat hij gewoon zijn gang.

2. esje91

esje91 Actief lid

7 apr 2015
    178
    7
    18
    NULL
    NULL
    Hoiihoi,

Mijn zoontje is iets jonger 14 maanden maar doet dit ook ik negeer het af en toe soms helpt het en gaat hij iets anders doen (niet zonder geschreeuw of gehuil)
    ik moet soms ook bepaalde dingen doen in huis of mezelf even verzorgen en dan moet hij maar even wachten ik kan niet 24 uur per dag de aandacht aan hem geven.
    Bij mijn schoonmoeder is dit dus ook een stuk minder maar zij weet dat de kleine komt en laat doorvoor alles vallen en doet haar dingen als de kleine weg is..
    ma goed thuis gaat dat niet

groetjes esther

3. Lichtroze

Lichtroze Bekend lid

22 apr 2014
    568
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier is het momenteel ook zo. Ik zelf dacht dat het een fase was, daar lijkt het namelijk wel heel erg op.

4. oxbow

oxbow Niet meer actief

Zal bij die andere ook zo geweest zijn hoor.. Maar dat ben ik kwijt..

5. Olifantje1991

Olifantje1991 VIP lid

9 jan 2013
    9.521
    3.739
    113
    Sjonge, wat een herkenning! Hier precies hetzelfde.
    Ik heb het weekend gewerkt, bij m'n man over het algemeen lief spelen en vanaf dat ik thuis ben is het weer aan m'n benen hangen en huilen/jengelen of zelfs krijsen als ik hem niet op til.
    Bij de gastouder is hij juist heel rustig en timide. Hij blijft zitten waar hij zit en gaat ook haast niet spelen.
    Weet ook niet zo goed wat je er nou het beste mee kan. Maar ik snap dat als je nog 4 kinderen hebt, hij soms 'gewoon' even moet wachten. Ik zou hem zeker niet continue op de arm nemen, is tegenover je andere kinderen ook niet zo eerlijk, die willen ook aandacht van mama.
    Hier probeer ik ook veel met 'm samen te spelen of hem in elk geval even goed op gang te helpen.

Deel Deze Pagina