ik schaam me ook wel dat ik vaak als ik zomaar thuis ben in een verlepte trui en broek rondloop en me haar niet gedaan. net ook staat er een of andere muts van amnesty international aan de deur loop ik daar naar de deur met mn flanellen pyama. ach ja schijt!
Och nee, scheten laten is bij ons een ware competitie. Ik heb gisteren helemaal lam gelegen van het lachen omdat mijn kleine guppie een megaruft liet. Waar ik ook niet trots op ben: als ik boos ben vloek ik alles bij elkaar, geen enkele ziekte blijft onberoerd en ik ga ook dingen slopen. Laatst kon ik bij guitar Hero geen nummer uitspelen met 4 kleuren (medium) en heb toen de verwarming een rotschop gegeven.
Weet niet of het om te schamen is; Omdat ik de M-Griep heb, heb ik mijn vrijgezellenfeestje af moeten zeggen (Die vandaag was). Maar ik vind het echt niet leuk.
ow dat heb ik ook wel eens dan las ik ff een rust dag in samen met zn alle en dan heb ik een pyama met broek eronder wat eigenlijk niet bij elkaar hoort en dan nog de mascara van de vorige dag nog onder de ogen omdat ik te lui was om het weg te halen...maar verder verzorg ik me goed hoor..alleen op rust dag niet
je bent toch gewoon thuis. Lekker scheit aan hebben. Je moest eens weten hoe ik erbij loop nu. Zo wil je niet dood gevonden worden. hahahaha
ik doe niet aan dekbedden luchten. soms vergeet ik het raam gewoon open te zetten. maak ook nooit mijn bed op.
gewone scheten doen me niets, haha dan onder de dekens haha blijft super lang hangen hihi :d maar ik heb het over kutschten, dan schaam ik me echt dood
Nou, hier komt mijn rijtje: -Als de buren erge ruzie hebben ga ik met mijn oor tegen de muur staan om te luisteren waar het over gaat -Na mijn neus gesnoten te hebben ga ik voorzichtig met een wattenstaafje mijn neusgaten langs om de restjes eruit te halen -en ik had het hier al eerder gelezen, de k*tscheet, hoe rg is die, mijn zin gaat er ook gelijk van weg -tja, waar schaam ik me niet voor eigenlijk haha, nee verder valt ie wel mee
Oh ja scheten laten. Schaam me daar ook niet echt voor. Lekker laten gassen, anders krijg ik kramp in mijn buik. En die kleine kan er helemaal wat van. Net onweer. Laatst lag hij op bedje, half naakt ( was even zijn luier aan het verschonen ) zegt 'ie '1 ... 2....' krijgt een rooie kop en laat toch een flinke scheet. Dacht dat ik erin bleef. Dat opvliegerige van mij kan ik me af en toe wel voor schamen. Ben echt een viswijf als het mij niet lekker zit. En mijn man ook, wat dat betreft zijn wij precies hetzelfde. We gaan ook gerust ruzie maken in gezelschap. Maar ik kan me dan echt niet inhouden en over een paar uur er over praten. Bleeuggh. Als het me dwars zit, dan wil ik het direct kwijt ( net als die scheten ) en dan boeit het me niet wie erbij staat. Achteraf schaam ik me dan wel hoor, want het kan er goed op gaan tussen ons. Maar daarna is alles weer goed.
als ik zeg dat ik hoofdpijn heb zegt ie altijd: je hoeft niet met je kop te n**ken. dus gewoon boven op hem gaan zitten, trek aan dat ding en hoopa!
als mijn zus met mijn neefje komt, als hij gekropen heeft, is zijn hele broekje zwart!! oeps... Volgende keer bind ik 2 vaatdoekjes onder zn knieen!