hier hebben we de sleutel van de kruitvat en ondanks hij weet dat hij niet op het slot past. (zelf gepast) moet de sleutel vanaf zaterdag bij de voordeur aan een haakje hangen
Mijn dochter vindt het Club van Sinterklaas verhaal ook eng. Sowieso vindt ze pieten eng en sinterklaas ook wel.. (drama vorig jaar bij de intocht en ze is t kennelijk niet vergeten) Sinterklaasjournaal vindt ze niet veel aan. Jammer, want ik wil t wel volgen , maar ze kletst er steeds doorheen. Ze vindt de (oude) sesamstraat-sinterklaas uitzendigen wel geweldig. Kijkt ze via youtube.
Hier zetten de kinderen hun schoen bij de achterdeur. Vinden ze de normaalste zaak van de wereld en hebben eigenlijk nooit gevraagd hoe Sint de cadeautjes in hun schoenen krijgt...
Vroeger zette wij hem altijd bij de verwarming, nooit afgevraagd hoe die binnen kwam Dochterlief is nog klein, dus denk dat ik gphem voor de leuk zet, maar dan wel voor de échte openhaard Daar komt zwarte piet toch heus doorheen, hihi
Vroeger zette ik m bij de voordeur, Sint had vast een sleutel Voor onze dochter staat ie nu bij de openhaard
Vroeger zette we onze schoenen voor de verwarming. Bij de voordeur was het gewoon te koud! We lieten wel expres het raam boven de verwarming van slot zodat ze lekker met hun voeten op de warme verwarming konden staan . Nooit klachten gehad van de pieten en Sinterklaas dus ik denk dat wij het later ook zo gaan doen haha.