wipstoeltje / doomoo seat

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door smartie1980, 24 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. smartie1980

smartie1980 Niet meer actief

We hebben nog geen wipstoeltje gehaald. Vanaf wanneer kan je kindje hier in? Waar gebruiken jullie het voor?
    Ik heb ook de doomoo seat gezien. Vond hem erg mooi, en kan hem langer gebruiken (als poef).
    Wat zijn jullie ervaringen?

2. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    Wij hadden een wipstoeltje aangeschaft maar als snel bleek dat Beau dit helemaal niks aan vond...het wipstoeltje is weer snel naar zolder gegaan en hebben een doomoo-seat gekocht.
    Hier zat en lag hij veel prettiger in!

3. Stephanie20

Stephanie20 Fanatiek lid

6 mei 2007
    1.502
    47
    48
    student
    België
    Wij hebben beiden. Ik moet zeggen ik zou ze beiden niet meer kunnen missen. Anna is nu bijna 16 maand en de domoo-seat wordt hier gebruikt als poef nu.

4. Laure80

Laure80 Fanatiek lid

26 aug 2008
    1.036
    0
    36
    IK heb in het begin de domoo-seat geleend. In het begin liggen ze hier heerlijk in (beter dan in een wipstoeltje), maar ze zijn er best snel te groot voor en voor dat eventjes vind ik deze wel erg duur. (Tuurlijk kun je deze daarna als poef gebruiken, maar ik denk dat die daar bij ons weinig voor gebruikt zou worden, ook bij familie zie ik dat deze al snel op zolder kwam te liggen).

Zelf heb ik een babybjorn wipstoel gekocht. Wat duurder dan de meeste wipstoeltjes, maar echt ideaal. Helemaal de eerste weekjes gebruik je deze natuurlijk nog niet, maar ze kunnen er al vrij snel in doordat je deze helemaal plat kunt leggen. Zoontje heeft er tot ruim een jaar ingezeten. Het stoeltje is simpel in te klappen, ik nam het daarom vaak mee als ik ergens op visite ging.

5. marijntje28

marijntje28 Fanatiek lid

8 sep 2008
    1.138
    0
    0
    Hier een eenvoudige wipstoel van prenatal-merk. Bevalt prima. Lotte heeft er echt niet tot een jaar ingezeten, daar had ze geen rust meer voor toen ze ging kruipen. Ze werd er zo boos om en kroop met ding en al weg, hahaha.

In de wipstoel die wij hebben kunnen ze ook al snel in. Mijn zoon is nu 6 weken en zit er heel soms in sinds anderhalve week geleden.
    Hij spuugt heel veel en ik zet hem dan sneller in de wipper dan ik hem in de box leg; ik zet hem dus ook een beetje rechter, niet helemaal plat. Grotere kans dat zijn voeding zo niet terug komt. Vervolgens zet ik de babygym voor hem en heeft ie al wat te kijken. Hij slaat er zelfs al tegenaan (haha, per ongeluk natuurlijk maar staat wel grappig).

Ik vind de doomo best mooi maar zou hier maar een 'sta-in-de-weg' zijn; net als de wipstoel/ maxi cosi/ wandelwagen... dus ben blij als die spullen straks weer weg kunnen zodra we ze niet meer nodig hebben.

6. smartie1980

smartie1980 Niet meer actief

Zijn doomoos ook ooit in de reclame?
    Een wipper is natuurlijk wel veel goedkoper.

7. Amfy

Amfy Niet meer actief

hier hebben we beide en alle2 vond ik super

8. Rosado

Rosado Niet meer actief

Wij hebben ze ook allebei, maar op het moment gebruik ik de wipstoel veel meer. Toen ze nog kleiner was, viel ze ook best vaak in slaap op de Doomoo.

Deel Deze Pagina