Hoi, Als eerste pakje wil ik voor de tweeling een shirt met lange mouwen laten bedrukken met hun naam erop. Een tweeling wordt gemiddeld rond 36/37 weken geboren, dus ik wil een shirt in maat 50 regelen. Ik heb het idee dat een maat 50/56 te groot zal zijn, aangezien ze hoogstwaarschijnlijk nog geen 50 cm zullen zijn. Op rainbowbabies en simply colors kun je alleen combinatiemaat 50/56 kiezen. Weet iemand een site waar je wel maatje 50 (of eventueel 44/50) kan kiezen? Groetjes Saskia
de 2ling van me broer is geboren met 37 weken en 4 dagen en zij waren 42 a 43 cm groot dus maat 50 was erg groot durf echt niet te zeggen waar je die kan bestellen heb je al via google gezocht ?
Toevallig had ik deze opgeslagen bij mijn favorieten: www.creamira.nl Alleen zie ik zo snel geen shirts met lange mouwen, wel veel andere leuke dingen in maat 50. Misschien kan je mailen of ze ook shirts hebben? Bij Simply colors vallen de maten erg groot weet ik uit ervaring dus daar moet je zeker niet bestellen!
schiet me ineens te binnen dat ik weleens in een naaiwinkel heb gezien dat ze ook zo'n borduurapparaat hadden staan. Dan kan je zelf kleertjes meebrengen en dan laat je daar de namen erop borduren.
misschien op drukkkies.nl. ik vindt de shirtjes van simplycolors wel altijd kleiner uitvallen dan shirtjes van andere merken
rainbowbabies, maar dan wel de maat kleiner dan 50/56. ik geloof dat het dan 44 is. Ik heb er een 50/56 laten drukken en deze valt echt groot, je zou zeggen dat het een 62 is.
Op de sites die hierboven genoemd zijn, is alleen de maat 50/56 en geen 50 helaas. En de dingen die in maatje 44 te bestellen zijn, dan rompertjes of shirt met korte mouwen, ik wil een shirt met lange mouwen...
Sassie: t-shirt met korte mouwen en romper met lange mouwen eronder? En anders inderdaad laten borduren ergens
Ik heb een webwinkel met borduurservice, mocht je interesse hebben, stuur dan even een pb, dan geef ik je het adres. Aangezien ik zelf ook zwanger ben, kom ik regelmatig in babywinkels. Je zou zelf shirtjes kunnen kopen, maar dat wil ik dus ook voor je doen.
Sjalleke, ik heb een hekel aan rompertjes met lange mouwen, deze zijn vaak niet echt rekbaar en dan moet je zo'n klein armpje erdoorheen duwen/trekken. Tja, ik ben moeilijk Sspielhagen, ik stuur je een pb.
Ik heb al vaker wat besteld bij simplycolors. ben er erg tevreden over alleen is 't niet goedkoop... www.simplycolors.nl Sorry, je vraag niet helemaal gelezen.....