Ik zit te twijfelen om deze aanbieding te bestellen. Hij is inclusief regenhoes, klamboe, adapter, dekentje en reiswieg. voor 499 euro. Vinden jullie dit een goede aanbieding? of zou er nog een betere aanbieding komen? (we hebben nog even de tijd..) alvast bedankt voor de reacties
Is het alleen de kinderwagen met onderstel, of zit er ook een maxi cosi en buggy-inzet bij? Wij hebben ook de maxi cosi mura 3, een set waar alles bij zat wat jij beschrijft, plus de maxi cosi, de buggy, 2 voetenzakken en een luiertas, voor 700 euro (besteld bij Gardo). Als je de maxi cosi los koopt is hij al over de 100 euro... Ik denk dat het wel een goede aanbieding is hoor! Die van ons is trouwens een 'oud model'. Inmiddels zijn er nieuwe kleuren bijgekomen, vandaar dat ze van deze af wilden (wij hebben de kleur raspberry blue). Die nieuwe kleuren zijn wat duurder...
ja buggy-inzet + reiswieg, de maxi cosi zit er niet bij. ik weet niet wat voor model het is, staat er niet bij. heb hem gevonden op babyonline.nl de grey slice
Bij de prenatal aalsmeer zag ik laatst een mura 3 voor de helft van de prijs, iets van 300 en nog wat ofzo? dat was 24 december, volgens mij ook een oude kleur. Dus zou daar eens rond kijken.
Hee Hoi, Het is zeker wel een goede aanbieding, wij hebben de mura 4 gekocht, grey slice, incl maxi cosi voor 850 eu, cosi kostte 139.- dus reken maar uit....In rotterdam zit ook een winkel, daar kreeg ik folder van met aanbiedingen, ff denken iets van babyentienershop ofzo, anders even googlen, als je nu al een mooie wagen ziet dan is het handig om in opruiming te kopen, er komt denk ook nog een opruimingsperiode in het voorjaar misschien. Succes met alles! Geniet ervan!
Bij Aktiebaby in Breda was deze wagen (wandelwagen + reiswieg), kleur Grey Slice 499,- .Maxi Cosi bij Prenatal momenteel 99,- Ik heb 'm nergens goedkoper kunnen vinden, dus ik denk dat het wel een goede aanbieding is.
bedankt voor de reacties, ik heb ook alle online winkels afgestruind, en hem nergens goedkoper gevonden. alleen de blauwe 4 wiel voor 399, maar ik wil perse een zwarte 3 wiel het is volgens mij ook die winkel die jij zei sproetjesqueen! na ja, ik heb hem besteld! ik gok er maar op dat ie niet goedkoper wordt! en de maxicosi cabrio kopen we in het roze als het een meisje is en voor een jongen weet ik nog niet. maar vind die caribbean night zo mooi..