Weet iemand waar ik Similac nog kan kopen? Dit wil ik namelijk in huis halen. Maar zie het bij de etos en kruidvat en c1000 niet. Gaat deze eruit misschien? Zo ja, wat zou een goede 2e keus zijn hierna? (nutrilon en friso was ik niet tevreden over bij mijn dochter)
ik wilde eerst ook similac gaan gebruiken en heb dit ook gedaan de eerste paar weken. alleen ging hij bij trekpleister eruit en mijn zoontje had hele harde ontlasting toen die een paar dagen oud was. Omdat similac niet meer te krijgen was bij trekpleister en door de harde ontlasting ben ik over gegaan op nutrilon. na een paar dagen was de ontlasting weer prima! ik zou similac dus niet aanraden maar dat komt door mijn ervaring ermee. hij was overigens nog el bij super de boer te koop! succes
ik heb bij mij beide kids similac gegeven , allebei groot en gezonde kids dat van ontlastig kan per kind verschillen want ik had juist wat dunnere ontlasting met similac hij is hier te krijgen bij (super de boer ) succec ohja en bij DA 2de keus misschien kruidvat eigen merk? heb ik ook goeie verhalen over gehoord en niet duur
Ik heb er geen ervaring mee oid, maar bij ons verkopen ze hem bij de jumbo ! Dat weet ik dan weer wel !
Idd ze verkopen hem niet op veel plekken meer. Daarom hier de tweede keer Kruidvat eigen merk ipv Similac, terwijl ik over Similac wel heel tevreden was. Over Kruidvat nu ook trouwens. Voordeel is dat je niet die blikken overhoudt, de voeding in 2 verpakkingen folie zit (2x 400 gram ipv 1x 800) en het ook goedkoop is. Ook heeft kruidvat andere varianten als je om een of andere reden geen standaard kan geven. Dat is ook handig. En een foliepak past in de houder van Frisomelk die je gratis in de babydoos van Prenatal krijgt. Ook erg makkelijk.