Nagel eraf

Discussie in 'De lounge' gestart door Debby81, 9 jan 2023.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Debby81

Debby81 Actief lid

1 aug 2013
    167
    41
    28
    Een aantal weken geleden heb ik een ontsteking in mijn vinger/nagelriem gehad. Ik heb toen geweekt in soda en toen het niet verbeterde via de huisarts Fusidine gekregen. De ontsteking is er inmiddels uit maar mijn nagel is een stuk losgekomen en vanaf de bovenkant is er een hap uit. Ik ben steeds aan het kijken of er een nieuw nagel gaat groeien maar helaas.. Heeft iemand ervaring hiermee en kan mij geruststellen dat er weer een nieuwe nagel op gaat komen. Thanks alvast!

2. Baileyy

Baileyy VIP lid

12 feb 2012
    5.629
    1.443
    113
    Ja ik heb dit ook gehad. Zag er superlelink uit en er kwam heel lang niks. Maar opeens kwam er een stukje nagel. Nu groeit de nagel wel weer maar hij is heel dun en geribbeld. Geduld hebben dus helaas..

Debby81 vindt dit leuk.
  3. Maslov

Maslov Fanatiek lid

11 apr 2019
    1.226
    3.471
    113
    Ik heb dit vaker gehad. Vanwege een vitaminetekort kwamen er steeds stukjes nagel los bij de nagelriemen. Ook een paar keer mijn hele nagel verloren. Inmiddels heb ik ze allemaal weer terug :) Kan wel lang duren, hoor.

Debby81 vindt dit leuk.
  4. evaleana

evaleana Fanatiek lid

2 nov 2021
    4.882
    6.411
    113
    Kan een flinke tijd duren, maar hier kwam de nagel weer terug. Die eerste groei was wel heel ‘bobbelig’, maar na verloop van tijd werd het weer gewoon glad en nu zie je er helemaal niks meer van. Dit was na hard tussen de deur krijgen, fikse bloeduitstorting onder de nagel en vervolgens een infectie er bij, waardoor de nagel volledig los kwam.

Debby81 vindt dit leuk.
  5. Debby81

Debby81 Actief lid

1 aug 2013
    167
    41
    28
    Thanks! Ben enorm gerust gesteld. Heb gewoon heel veel geduld nodig

6. Indiana

Indiana Fanatiek lid

3 mei 2015
    1.180
    1.364
    113
    Vrouw
    Flevoland
    Dochter heeft dit ook gehad, en na eerst een 'geribbelde' nagel inmiddels niks meer van te zien.

Debby81 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina