Het is nog niet zover .., maar er is wel al over nagedacht. Onze slaapkamer is op de 3e verdieping, maar de babykamer komt op de 2e verdieping (3e bestaat uit onze grote slaapkamer en een washok en berging) Dus de eerste tijd hebben we een wiegje die aan het plafond bevestigd gaat worden en die we gewoon vlakbij in onze slaapkamer gaan hangen. Na verloop van tijd zal ze/hij verhuizen naar haar/zijn eigen kamer/ledikantje. Mirre
Jaaaaaa die bedoelde ik! Precies die had een vriendin van mij 3 jaar geleden ook toen wij bijna tegelijk bevielen van onze jongste kindjes, denk je dat ze die nog te koop hebben? zo een past tenminste ook naast mijn bed
Ik heb op iets anders gestemd. Carlos slaapt overdag en s'avonds in zijn ledikant. En s'nachts in z'n wieg bij ons op de kamer.
@ Maisy Je kan zo'n bedje voor aan het bed ook kopen bij Babywalz Die kan je dan vastmaken aan je bed. Lijkt me heel handig
We kunnen wel een wieg lenen van mijn schoonzus alleen een wieg past niet bij ons. Slaapkamer te klein, dus hebben wij besloten dat de kleine eerst in de kinderwagen bij ons op de slaapkamer komt en dan gewoon gelijk in het ledikantje. Dikke kus Fennita