Beweging van de baby eerst wel voelen en nu niet meer..

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Anna12790, 24 aug 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Anna12790

Anna12790 Lid

15 jun 2015
    11
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben op dit moment 19 weken zwanger. Vlak voor het begin van de 18e week heb ik een aantal dagen heel sterk het gevoel gehad dat ik de baby voelde bewegen. Nu heb ik ongeveer anderhalve week, naar mijn idee, niks meer gevoeld. Nu begin ik me af te vragen of alles nog wel goed is.

Weet iemand hoe dit zit? Eerst een aantal dagen wel beweging voelen en vervolgens een dikke week niks?
    Donderdag heb ik een afspraak bij de verloskundige voor de 20 weken echo maar twijfel of ik toch niet even zal bellen... daarom stel ik de vraag hier eerst even..

2. Eiffel

Eiffel Actief lid

22 mei 2015
    335
    0
    0
    NULL
    NULL
    Waarom bel je niet even je vk.. dat je je zorgen maakt? Wellicht kunnen ze even snel naar het hartje luisteren?

3. Imo1978

Imo1978 Bekend lid

19 aug 2015
    571
    1
    0
    Je kindje heeft nog heel veel ruimte, dus de kans is groot dat het niet voelt. Ik voelde het rond die periode ook niet dagelijks hoor. Ik had gewoon het vertrouwen erin dat het goed was.
    Bovendien moet je het pas vanaf 28 weken dagelijks voelen bewegen.

En anders gewoon je vk bellen, als je je echt zorgen maakt en niet tot donderdag kunt wachten.

4. ShallY

ShallY Fanatiek lid

14 sep 2013
    3.870
    736
    113
    Kan wel hoor. Mijn vk zei dat ik me geen zorgen hoefde te maken als ik hem een week niet zou voelen.

5. Jellybean79

Jellybean79 Bekend lid

28 aug 2014
    508
    1
    16
    En als je placenta vóór ligt, kan dat voelen sowieso nog lastiger zijn. En ja, zoals de rest ook zegt, 19 weken is nog vroeg om dagelijks wat te voelen, maar inderdaad; bellen als je je zorgen maakt. succes!

6. MoniqueA

MoniqueA Bekend lid

11 sep 2008
    800
    0
    0
    Ik had precies hetzelfde! 😃 denk dat het bij de termijn hoort of zo. Het eerste wat ik zie op de controle, leeft ze nog wel???

7. Tigra

Tigra Bekend lid

15 dec 2014
    706
    0
    16
    NULL
    NULL
    Volgens mijn verloskundige hoef je de baby pas met 28 weken elke dag te voelen. Maar bij onrust kun je altijd bellen natuurlijk!

8. Eefje86

Eefje86 Bekend lid

21 mrt 2012
    856
    0
    0
    NULL
    NULL
    Had ik ook hoor.. Voelde haar ineens met 18 weken heel erg goed en daarna hele tijd niet meer.. Ik heb placenta voor dus ws lag ze net even goed om het te voelen en daarna tijdje tegen placenta aan gelegen ofZo

9. Anna12790

Anna12790 Lid

15 jun 2015
    11
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bedankt voor jullie reacties! Stelt me toch gerust dat jullie het herkennen. Ik wacht het tot donderdag af maar mocht ik me toch erg druk maken voor die tijd dan volg ik jullie advies op om te bellen met mijn vk.

Deel Deze Pagina