baby laten boeren

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door sydneys, 17 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sydneys

sydneys Niet meer actief

hoi, ik heb een keilief mannetje van bijna 2 weken, tot gisteren heeft hij in het ziekenhuis gelegen maar nu is hij lekker thuis.

alles gaat heel erg goed, we hebben maar 1 probleem, hij kan bijna geen boertjes laten, soms lukt het maar vaak ook niet

de melk zit hem echt dwars, hij geeft best veel over, nou in het ziekenhuis zeiden ze dat het minder is dan het lijkt

hij drinkt heel erg snel, flesje in 10 a 15 minuten en dan proberen we hem tussendoor al te laten boeren wat soms lukt. hij drinkt wel erg zuiver, knoeit niet en slikt denk ik niet veel lucht in maar toch zit hem na bijna elke fles wat melk dwars in zijn maagje

over de schouder leggen werkt soms, over de schouder en rondwandelen ook maar dat is maar 1 of 2 van de 5 keer en dan zit hem nog vaak melk dwars

hem recht laten zitten met gebogen ruggetje werkt niet

vaak valt hij snel in slaap, dan lukt het al helemaal niet.
    soms lijkt hij er geen last van te hebben en dan leg je hem voorzichtig neer en binnen 2 min komt er dan melk uit.
    het is echt zielig

hebben jullie tips om hem gemakkelijk te laten boeren?

2. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    Ik heb geen tips voor je, want je probeert alles al wat ik ook bij onze dochter gedaan heb, maar het snelle drinken misschien een ander speentje ? al hij rustiger drinkt komt het er misschien ook minder snel uit, en anders nutriton bij de fles doen ? dat was bij ons de oplossing

sorry was je vraag niet en wil je eigenlijk ook geen advies geven waar je niet op zit te wachten maar hier wist ik niet van nutriton en had ik na 3 weken eindelijk een meisje wat niet meer zoveel melk terug gaf

en nog gefeliciteerd dat je kindje thuis is!!

3. sydneys

sydneys Niet meer actief

Alle tips zijn welkom

We geven nutrilon 1

4. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
  5. Justy

Justy Fanatiek lid

12 jul 2011
    3.548
    0
    0
    Tips voor het boeren heb ik niet maar nutriton ( dat is johannesbroodpitmeel) toevoegen aan de fles helpt sowieso tegen het spugen en tegen het snelle drinken. Wij gebruikennhet hiernook maar puur omdat gij anders te snel drinkt maar t isnofficieeel voor tegen het spugen. Het heet dus nutriton met een t in plaats van nutrilon

6. Jennifer0306

Jennifer0306 Bekend lid

19 mei 2012
    809
    7
    18
    Mijn dochter had hetzelfde. Wij hebben sab simplex besteld bij Drogisterij Mensink en sinds we daarvan 10 druppeltjes door de fles doen gaat het boeren veel beter! Het heeft een frambozensmaakje en geen rare toegevoegde stoffen. Anders misschien infacol dat helpt ook alleen mijn baby kreeg daar maagzuur van.

7. Dreamer

Dreamer VIP lid

17 mrt 2011
    6.155
    33
    48
    Hier zei de kraamhulp om voorzichtig rondjes te maken met haar bovenlichaampje.. Dan komt evt lucht sneller omhoog :)

8. Aszz

Aszz Niet meer actief

Voor over leunen om te laten boeren.
    Dus zijn lichaam tegen je eigen lichaam aanhouden, en dan zo'n 45 graden voorover buigen. Zijn lichaampje 'lang' houden. Kloppend op de rug en dan weer naar achter. Blijven kloppen.

Werkte hier als een malle.

Deel Deze Pagina