Ik heb anders gestemd. Mijn meisje slaapt zowel in de box als in haar eigen bedje op haar eigen kamertje. Zowel overdag als snachts. Ook heeft haar bedje bij ons gestaan, als ze erg ziek is slaapt ze ook wel tussen ons in.
overdag en snachts, eigen bed op eigen kamer, al vanaf dag 1 ( nja dag 3 ivm keizersnede 2 dagen ziekenhuis en toen sliepen we dus naast elkaar 2 nachten )
Hij slaapt overdag en 's nachts in zijn eigen kamer. Maar dat is pas sinds 2 weken, daarvoor sliep hij in een bedje bij ons op de kamer.
Overdag eigen kamer en bed en snachts onze lamer en in eigen wiegje. Maar als ze straks doorslaapt gaat ze snachts ook maar haar eigen kamer. Heel soms gaat slapen zo slecht dat ze in de woonkamer in de wagenbak ligt (gewiegd worden....).
Tot een week of 16 ongeveer overdags beneden, daarna in bedje. ' S nachts in een co sleper tot 9 maanden. Toen naar eigen bedje op eigen kamer. Ze werd namelijk wakker als 1 van ons geluid maakte, hoesten bijv.
Tot 4,5 mnd heeft hij bij ons gelegen 's nachts (in ledikant) en nu slaapt hij 's nachts in zijn eigen kamer.
Onze knul van twee maanden slaapt overdag meestal beneden. Eerst in de box, maar sinds een paar weken meestal in de wandelwagen. Ik probeer hem regelmatig overdag in zijn eigen bedje te leggen, maar meestal lukt het overdag niet. 's avonds tussen de laatste twee voedingen in, slaapt hij meestal in mijn armen op de bank. 's nachts slaapt hij sinds twee weken in zijn eigen bedje, daarvoor op onze kamer in de wieg. En als ik hem 's ochtends vroeg heb gevoed slaapt hij tot de volgende voeding nog naast mij in bed. Oh en hij slaapt ook graag in de wandelwagen als ik op pad ben of in de auto in de maxicosi. ..... weinig regelmaat dus maar het werkt op dit moment het beste!
Tot drie vijf maanden ongeveer kon Twan niet zonder mij inslapen. Hij sliep overdag bij ons in bed of in de box. Na vijf mnd ben ik er toch wel op over gegaan om hem in zijn eigen bedje te laten slapen. Dit kostte natuurlijk wel wat moeite, maar het is gelukt. Soms slaapt hij nog wel eens tussenin, wanneer hij krampjes heeft of zo. Heeerlijk
Overdag tot een maand of 4-5 in de wagen in woonkamer. S nachts in wieg op onze kamer. Advies is je kindje tenminste 6 mnd lang bij je in de buurt te laten slapen.
1-2 maanden: veel in de box en 's nachts in een bedje naast ons bed 2-4 maanden: één slaapje in de box en de rest in eigen bedje op eigen kamer 4-12 maanden: alle slaapjes in de eigen kamer Uitgezonderd natuurlijk slaapjes die werden gedaan in de kinderwagen / maxicosi / buggy als we er op uit waren.
Overdag en 's nachts in zijn eigen bedje, dat op onze slaapkamer staat. Hoewel ik mijn zoontje na de nachtvoeding vaak lekker naast me in bed laat liggen.
Vanaf dag 1 op haar eigen kamer. In het begin wel in de kinderwagenbak. Vanaf 3 maanden in haar eigen bedje