Mijn mannetje is nu 6 maanden en slaapt met een spuugdoekje.nu hebben ze bij cb gezegd omdat hij een buikslaper/zij slaper is geworden zijn bed zo leegmogelijk te maken. Zou het gevaarlijk kunnen zijn? Hij stopt hem soms ook in zijn mond. En waar slapen jullie kindjes mee?
Ja, juist omdat mijn beide dochters buikslapertjes zijn ligt er bij hen niets in bed. Nou ja mijn jongste slaapt op een hydrofiel omdat ze nogal eens spuugt maar verder niets, geen knuffels niet. Nooit gedaan dus het is ook geen probleem. Ben er wel blij mee, ook geen drama's als er eens een doekje of knuffel kwijt zou raken.
Mijn dochter slaapt met een knuffel, maar ze is een rugslaper. Voor het slapen gaan speelt ze vaak nog even met de knuffel.
Vanaf een maand of 4 met zijn konijn. Deze legde ik aan t voeteind als ik ging slapen ( beneden hebben wij een babyfoon met camera). Nu hij ouder is doe ik dat niet meer ( hij is ook zes maanden). Hij 'speelt' ermee als hij wakker is.
Aiden was een rugslaper, maar sinds 8 maanden een buikslaper. Hij slaapt met 2 Nestle tutdoekjes. Overigens ...de laatste maand begint hij meer op zijn zij te slapen.
Isa slaapt met een knuffeldoekje, als die in de was gaat, zorg ik dat hij s' avonds weer droog is, geen probleem! Ze is een rug/zij slaper
Mijn zoontje slaapt graag op zijn zij en buik, en heeft een heel zacht "fluffy" dekentje in bed, die bloedheet is............. Die ligt altijd over hem heen, anders slaapt hij echt niet.
Onze zoon 11 maanden slaapt al vanaf zijn geboorte met een spookje Hij knuffelt er sinds 6/7 maanden echt mee
Onze zoon 11 maanden slaapt al vanaf zijn geboorte met een spookje Hij knuffelt er sinds 6/7 maanden echt mee
knuffel van mijn dochter (inmiddels is ze 2 jaar) en altijd een buikslaper geweest. Bekijk bijlage 264777 mijn zoontje was tot een week geleden ook een buikslaper maar sinds een week een zij/rugslaper. Bekijk bijlage 264778 hier slapen ze allebei met knuffel en zij/buikslapers. zonder iets hebben ze beide nooit geslapen. mijn zoontje heeft eerst een tutter gehad en heeft nnu de oren van zijn knuffel
Allebei onze dochters zijn echte buikslapers en hebben een tutdoekje en knuffel in bed. Naja, de oudste heeft nu ondertussen een bed met wel 20 knuffels
Mijn zoontje slaapt met zo'n rondje als hoofd en dan zo'n doekje eraan.. Kan het niet omschrijven! Hij slaapt ook op zijn buik sinds 8 maanden, legt de knuffel soms op zijn gezicht.. Hij is er erg aan gehecht! Als wij naar bed gaan leggen we het knuffeltje opzij, maar de volgende ochtned ligt het toch weer ergens anders.. Wij hebben een aerosleep matras, kunnen ze door blijven ademen, ookal liggen ze met hun neus in het matras! Misschien een tip.. Wel duur, maar zolang je kindje in het ledikantje ligt, kun je het gebruiken!
Hier heeft meneer een Elmo knuffel. Ook heeft hij een chicco beer waarbij een muziekje uit zijn buik komt met een lampje. Elmo is echt al zijn vriend. Wordt helemaal geknuffeld en krijgt allemaal kusjes. Zo schattig.
john heeft 2 grote knuffels aan het voeten eind liggen (hij heeft een best groot bed) hij is altijd een zij/buikslaper geweest, maar bedje nooit leeg gehad
Noa heeft twee knuffels in bed waarvan 1 een muziekje speelt. Die dingen echter meer als decoratie. Ze heeft wel twee spenen nodig. 1 in haar mond en een om vast te houden. Zonder gaat ze niet slapen thuis.
Er op tegen? Waar ben je precies op tegen dan? Ons zoontje slaapt met een tutbeertje die ik op de jongengezinnenbeurs heb gekregen. Echt zijn favoriet! En ook een buikslaper
Met mijn borst het liefst! Maar in bed heeft ze snachts der puckababy aan en dat gaat super. Overdag in de kinderwagen heeft ze graag een konijntje van happyhorse waarvan ze graag op zijn hoofd sabbelt en dan in slaap valt. Maar echt in bed slaapt ze (nog) met niets