Bij ons op de kamer, als dat gaat lukken. Zolang ik nachtvoedingen geef. Dit ook op advies van het lactatiebureau.
De baby zal eerst op mijn kamer slapen want ik heb maar twee slaapkamers en mijn oudste zoontje slaapt in het ene kamertje! Ben alleenstaand maar mijn vader is nu volop bezig met op zolder een kamer bij te maken zodat ik dan drie kamers ga hebben en dan krijgt het babytje zijn eigen kamertje!
Danique wilde ik destijds ook graag op mijn kamer hebben maar toen ze er eenmaal was ben ik daar na 2 weken gauw vanaf gestapt, ik deed geen oog meer dicht en zij was ook heel onrustig, ze is daarna naar boven gegaan en dat ging prima! Dus deze gaat ook lekker op het eigen kamertje.
Bij ons op de kamer! De meiden een half jaar zelfs ipv 3 maanden Kian slaapt nu ook bij ons en nog geen idee voor hoelang. Ik vind het erg fijn om hem bij me in de buurt te hebben gewoon
Mijn antwoord staat er niet tussen . De baby gaat bij mij op de kamer slapen voor heel lang. Dit vanwege ruimtegebrek aangezien ik nog thuis woon.
Mijn dochter sliep de eerste 3 maanden lekker bij ons op de kamer (overdag in haar eigen kamer) Dit kereltje zal ook de eerste periode van zijn leven bij ons slapen (in wiegje), vinden wij gezellig en een prettig idee. Wat betreft de katten heb ik nog een klein adviesje: wacht niet tot de kleine er is met het verbannen van de slaapkamer! Dan kunnen ze erg jaloers worden, DAT kind pakt hun plekkie ineens af en is VEEL belangrijker! Wij hebben de katten (4 stuks) vanaf het moment dat ik zwanger was (eerste keer) verbannen van de slaapkamers boven. Succes met de katten!
Ik ga de dreami voorlopig bij ons op de kamer op de dressoir zetten... De eerste paar weken lijkt me dat wel goed. Lijkt me handig ivm de borstvoeding enzo, maar als we er niet van kunnen slapen dan leggen we hem op zijn eigen kamertje... We zien het wel, dus ...
ik heb twee slaapkamers en mijn zoontje van 2 slaapt in de ene.... dus ik laat de baby zowieso op mijn kamer slapen en later samen op één kamer want de slaapkamers hier zijn heeel groot. Alleen is het jammer dat ik niet een slaapkamer kan splitsen want ik kom dan niet uit met het raam haha. maar ik vind het niet erg dat de baby op mijn kamer slaapt... mijn zoontje heeft ook het 1e jaar bij mij op de kamer geslapen heerlijk!
ik kan geen borstvoeding geven en heb 4 katten, dus de baby gaat waarschijnlijk direct naar zijn/haar eigen kamertje. dat ligt direct aan onze kamer
Ik wil de kleine straks eerst bij ons op de kamer laten slapen, in een wiegje. Wij slapen nl beneden en de slaapkamer is boven. Is niet zo handig bij borstvoeding en de afstand tussen de kamers is voor mijn gevoel groot.. Maar kan best zijn dat het na de bevalling toch anders uitpakt...
wij hebben weinig keus, we wonen in een duplexwoning...beneden! dus we hebben maar 1 slaapkamer! dus de beeb komt naast ons bed in een wiegje te liggen (tot we een ander huisje hebben)
ik heb ingevult dat de kleine direct naar zijn eigen kamer gaat, maar nu ik hier zo'n beetje gelezen heb weet ik het niet meer zeker. misschien is het idd ivbm borstvoeding wel makkelijk om de eerste periode het wiegje op de kamer te zetten.
eerst had ik zoiets van we leggen haar bij ons op de kamer. maar nu zijn we van gedachten veranderd, en leggen haar gewoon op haar eigen kamertje.
Gelijk op de eigen kamer, dat beviel zowel mijn zoon als ons als ouders het beste. We hebben hem een aantal nachten bij ons gehad, en dat was voor ons alle 3 één groot drama, daarna ging het stukken beter. De tweeling zal straks ook samen op een eigen kamer gaan!
Wij hebben maar 1 slaapkamer, dus de baby komt gezellig bij ons. Wel ligt ze dan iets in haar ledikantje en daar vanuit kan ze ons niet echt zien. Maar ik denk dat als wij wel een babykamer zouden hebben we haar waarschijnlijk op het begin ook wel even bij ons zouden houden.