dat is iets wat je voor jezelf moet bepalen. 10/11 graden is niet veel. en je kleintje is nog vrij klein ikzelf zou denken dat er best een rompertje met lange mouwen voor in de plek mag komen. maar als je in de nek voelt en die voelt gewoon lekker aan en het slapen gaat ook goed. dan lijkt het erop dat het warm genoeg is voor jou kleintje. het ligt er trouwens ook aan hoeveel uur achtereen ze slapen. een volledige nacht van 12 uur koelen ze verder af als wanneer ze nog voor een voeding of 2 voedingen komen. meestal is het tussen 4 en 6 op zijn koudst s'nachts.
Ik vind het overdreven om m'n meisje elke keer dat ze slaapt in een pyjama te hijsen. Ze slaapt nu meer dan dat ze wakker is. Als dat verandert naarmate ze ouder wordt en overdag niet meer zo vaak slaapt, dan doe ik haar wel een pyjama aan 's nachts. Als je dochter de hele nacht goed haar warmte kan vasthouden, dan is die kamertemperatuur geen probleem lijkt me Ik zou het wel vervelend vinden om in een kamer van 10/11 graden BV te geven, dan zit ik echt te klappertanden.
hier slaapt ie in een pyjama en slaapzak en een deken over hem heen, het is op zijn kamer ook zo rond de 11 a 12 graden als het echt koud is.
Jeetje als ik dit allemaal lees twijfel ik of ik haar wel warm genoeg kleed... Rompertje korte mouw, truitje lange mouw, velours broekje, sokjes en een duo deken tot net onder haar schoudertjes. De temperatuur in de kamer is ongeveer 19 graden... Is dit dan wel genoeg??? Ze heeft wel altijd ijskoude handjes maar ik krijg haar handjes gewoon niet onder het dekentje... Ik heb ook elders op internet gelezen dat dit geen kwaad kan maar vind het soms zo zielig... Ze lijkt er zelf geen last van te hebben.
Pyama lange mouwen en broek...dikke slaapzak, dekentje met laken. Hihi, die bv inderdaad! Brrrr, hier ligt op de stoel dus een dekentje en kussen..lekker comfy!
Hoi, bij mijn zoontje is het ook zo koud nu 18 gr maarja ze liggen toch stil vandaar dat ik het me afvroeg of het wel warm genoeg is