Mijn kleine man slaapt lekker bij ons op de kamer. Heb hem 9 maanden bij me gedragen dan ga ik hem niet ineens in zijn kamertje leggen. Nee hij ligt nog voorlopig lekker bij ons op de kamer.
julian sliep eerste 2 week in zijn bedje maar dat wilde hij niet meer omdat hij het bedje te groot vond toen sliept die tot 2 en halve maand bij ons op de kamer in de wagenbak en sinds daarna slaapt hij weer lekker elke nacht en overdags in zijn eigen bedje en kamertje
Hier slaapt ie op de kamer en het is echt een aanrader. De kv heeft hem op een verhoging in de reiswieg gelegt hier. Voor jezelf is het beter ivm uit bed komen etc de eerste tijd en het is voor je kindje denk ik ook prettiger.
Mag ik vragen wat je als verhoging gebruikt? Er pas bij ons op de slaapkamer geen wieg, maar de reiswieg zou wel een optie zijn, heb alleen geen idee waar ik dat ding op moet zetten? Hebben anderen misschien ook een idee wat ik als verhoging kan gebruiken? Alvast bedankt! Liefs, Huismus
De eerste 5 weken heeft hij bij ons op de kamer geslapen. Aangezien wij toch wel erg veel wakker lagen van alle geluidjes in zijn slaap hebben we hem in zijn eigen bedje gelegd. Gaat perfect en ik vind het onzin dat het 'na 9 maanden in je buik' in in eigen kamertje kan. Kom op zeg alsof hij/zij het door heeft of het wiegje bij jouw in de kamer staat of in eigen kamertje. En bovendien heb ik geen zin in het gezeik dat het straks helemaal niet in zijn eigen bedje wil gaan slapen zoals bij collegaatje van mij. Die heeft nog een strijd.
natuurlijk mag je dat weten. we hebben twee lage bijzettafeltjes gebruikt. De poten aan elkaar vastgemaakt en de wieg binden we ook vast als we hem erop leggen. De tafels hebben geen vlak ondergrond. Dit is erg handig ivm met het stabiel vastbinden en de pootjes kunnen ook nog eens in die spijlen. De wieg schuift dus niet. Ik heb ze bij de leenbakker vandaan. Hier een link met hoe ze er ongeveer uit zien. http://www.leenbakker.nl/nl/assortiment ... _york.aspx Het is een beetje improvisatie, maar het lukt wel goed. Alleen het erge is dat meneer er dus echt niet in wil liggen hahaha. Hij slaapt dus ook bij ons in bed. (We hebben een vrij groot bed). UIteraard slaap ik dan niet echt, want je houd het scherp in de gaten, maar ik heb het er voor over. Zoals al eerder is gezegd, het is nogal wat om je kleine opeens vanuit in je buik in een grote stille ruimte te leggen. Mijn kleine ventje vind het dus ook erg eng. Succes ermee