Hier als baby in een rieten wiegje beneden in de box,'snachts boven bij mij, nu is hij 14 maanden en slaapt hij al een tijdje smiddags 1 keer en 'snachts in zijn ledikant op mijn kamer
Nikita slaapt overdag in de reiswieg beneden, die hebben we in de box gezet. 1x per dag wil ze overdag boven slapen, dat geeft ze dan ook zelf aan ( blijft huilen beneden in de reiswieg ).
lekker in bed...in de kin derwagen kot rust kon hij toen hij zo oud was niet goed tot rust komen (de kinderwagenbak stond in de woonkiamer)...
Jelle slaapt eigenlijk vanaf het begin boven in zijn bed. Dat was/is veel rustiger voor hem. Jelle heeft die rust echt nodig, anders gaat hij gewoon niet slapen. Een hele enkele keer viel hij inslaap in de box en dan liet ik hem ook liggen. Als ik dan met hem ging sjouwen werd hij weer wakker...
Jayson sliep overdag altijd in de box, in bed wilde hij niet. 's Nachts wel hoor. En sinds dat hij een maand of 8 is,slaapt hij overdag ook in bed. Toen wilde hij niet meer in de box slapen.
Mijn zoontje sliep altijd in zijn bed. het is nog nooit gebeurd dat hij in de box in slaap viel, ben ook altijd jaloers als ik andere dat hoor zeggen. lijkt me heerlijk. Soms ook wel in de wagen of auto, maar zodra ik stil sta, is hij ook weer wakker. Als kleine baby ook wel in de draagzak, maar ook daarin wilde hij niet meer slapen toen hij zo'n 2 maanden was, werd te nieuwsgierig.
Mijn zoontje slaapt overdag in de wandelwagen of zn schommelstoeltje bij ons in de huiskamer, en s nachts in de wieg naast mn bed. Daar wil hij niet graag in, in de wandelwagen ook niet, het liefst ligt ie heel dedag in de schommelstoel, maar ik ben bang dat dat niet goed voor zn ruggetje is, want hij is nog zo klein, en daar kan hij niet recht in liggen. Het kost dus altijd veel tijd om hem in slaap te krijgen in zn wiegje..
Arwen is overdag niet zo'n vaste slaper en beneden valt ze dan ook zelden of nooit in slaap. Van zodra ik zie dat ze in haar oogjes begint te wrijven en moe wordt, leg ik haar boven in haar bedje. Daar slaapt ze het best vanal. Zo slaapt ze gemakkelijk 2 uur in de voormiddag en 2 uur in de namiddag. Ze houdt van de stilte Dat ben ik wel pas beginnen doen vanaf dat ze ongeveer 4 maand oud was. Daarna sliep ze wel beneden en had ze geen last van lawaai. groetjes, Vicky
Gewoon in bed. Als ik zie dat ze moe is, leg ik haar wakker in bed. Ongeacht welke tijdstip het is. Ik vind het te druk om haar in de box te laten slapen. Rust lijkt mij heel belangrijk. Kweet niet of het daarmee te maken heeft, maar ze is nu ook helemaal thuis in haar kamer. Ze word daar lekker rustig.
Hier altijd gewoon in bed geslapen, alleen de 1e weken in de wagenbak in de kamer ivm mn BI toen. Zodra ik weer goed genoeg naar boven kon, of mn man thuis was sliep Kian lekker rustig boven!
Ik heb een speciaal rond kussen met opstaande randen.. daar sliep hij overdag vaak in en in het begin in de kinderwagen. Maar ik merk dat hij toch teveel last van ons heeft (we wonen in een flat dus we zijn dan constant rondom hem) dus nu leg ik hem in zijn bedje. Hij is maar 1 x in de box in slaap gevallen. Nu begint hij te huilen als hij moe is en in de box ligt.
Ik leg Eva ook lekker in haar bedje. Soms, wanneer ze bij het wandelen in slaap is gevallen, laat ik haar in de kinderwagen liggen. Maar daar doet ze eigenlijk alleen maar hazeslaapjes in. Net als sommige andere moeders hier, heb ik ook een meisje wat na haar flesje van ong. 4 uur heel moe is, maar absoluut niet in haar bedje te krijgen is, want dan is het gillen en brullen. Ik hou haar dan stevig tegen me aan en dan valt, na nog wat gehuild te hebben, ze lekker bij me in slaap. Het gekke is dat ze dat bij mijn man niet doet, dus ik ben de pineut (niet dat ik dat heel erg vind...).
Ons meisje slaapt alleen maar in bed, wanneer ik haar in de kinderwagenbak beneden leg is ze elke tien minuuten wakker, in de box heeft ze welgeteld 1x geslapen. Ons meisje heeft de rust ook echt wel nodig hoor. En waarom niet in bed slapen, daar is het tenslotte voor bedoeld