Waar slaapt jullie pasgeboren baby 's avonds?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door oogappel, 25 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gijsje

Gijsje Fanatiek lid

29 okt 2008
    3.862
    0
    0
    Brabandse Land
    Gaat ze wel eerder slapen dan jullie of gaat ze gelijk met jullie naar bed?Want als de kleine om 19.00 al gaat slapen ga je zelf nog niet neem ik aan?

2. Janneke21

Janneke21 Fanatiek lid

25 jul 2008
    1.945
    0
    0
    Kinderopvang en studerend
    Hier slaapt ie waar ik ben, overdag en 's avonds gewoon beneden en 's nachts in zijn wieg naast mijn bed of bij mij in bed als ie huilerig is.
    Zo heb ik het de eerste maanden ook met Jayro gedaan en pas later in eigen kamertje etc.

3. MG2011

MG2011 Fanatiek lid

22 nov 2010
    1.115
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ze is waar ik ben, ben ik beneden ligt zij in de box of in de wagen en ben ik boven, dan ligt zij naast me in haar wiegje. En momenteel is ze weer lekker aan het clusteren, dus zit ik de hele avond met haar aan de tiet ;)

4. Kelleyy85

Kelleyy85 Actief lid

13 jun 2010
    300
    0
    0
    NULL
    Rhoon
    Vanaf dag 1 heeft Mason in ze eigen bedje geslapen, eerste 2 dagen in onze slaapkamer en daarna gewoon in ze eigen kamertje..ging/gaat perfect!

5. Meisjesmama

Meisjesmama Niet meer actief

De eerste maanden sliep ons meisje de hele avond op onze buik. Het was altijd drama als we haar gewoon in haar eigen bedje legden. Pas als wij zelf naar bed gingen, ging ze lekker in haar eigen bedje slapen. Na een paar weken was dit opeens over en wilde ze wel zonder problemen in haar eigen bed slapen.

6. Klijntjuh

Klijntjuh Fanatiek lid

28 mei 2010
    1.059
    0
    0
    Freelance Illustrator& Grafisch Vormgever!
    Gouda
    Begin van de avond nog beneden, Box, bank e.d. (smiddags tegenwoordig wel al boven in bed)
    Dan rond 23:00u laatste fles, en dan tot de volgende ochtent in zijn eigen bedje (op onze kamer nog)

7. Hartediefje

Hartediefje Fanatiek lid

25 jan 2010
    1.717
    0
    0
    Zeeland
    Ons mannetje gaat na zijn fles rond zeven uur mee naar boven voor het avondritueel van de oudste zoon (boekje lezen in zijn bed) en dan neem ik de jongste mee terug naar beneden, daar speelt hij nog wat in de box of zitten we nog wat te knuffelen op de bank en als ik merk dat hij moe wordt, leg ik hem in de kinderwagenbak. Dan moet ik hem wakker maken voor de laatste fles en daarna gaat hij voor de nacht in zijn wieg op zijn eigen kamer. Overdag slaapt hij veel in de kinderwagenbak ivm het ophalen van de oudste op school..als we thuis zijn in het weekend proberen we het gewoon in zijn eigen bedje overdag.

8. Superjollie

Superjollie Fanatiek lid

13 feb 2011
    1.821
    72
    48
    Groningen
    De eerste weken sliep onze zoon overdag beneden in de wandelwagen, maar meestal aan mij 'vastgeplakt' :) en 's avonds/'s nachts bij ons in bed. Na een paar weken zijn we begonnen om hem 's avonds wel steeds in te laten slapen in z'n wiegje op onze kamer. Als hij dan onrustig werd namen we hem weer bij ons in bed. Op een gegeven moment ben ik begonnen om hem ook overdag boven in het wiegje te laten slapen. Hij kon steeds langer zelfstandig slapen en toen dat hele nachten achter elkaar werden is hij in 1x naar z'n ledikantje op z'n eigen kamer gegaan. En dat ging prima.
    Toen hij nog bij ons op de kamer sliep was het ritueel als volgt:
    's avonds op de bank dicht tegen een van ons aangekropen
    rond 22.00 voeding in het donker op de slaapkamer
    en daarna slapen, eerst bij ons in bed, later in z'n wiegje

9. Amaryllis

Amaryllis Fanatiek lid

24 aug 2008
    3.708
    4
    38
    In het begin hielden we haar 's avonds altijd bij ons, op schoot. We konden geen genoeg van haar krijgen, en het voelde zo kaal om haar weg te leggen. Als we gingen slapen dan sliep zij in het wiegje naast ons bed.

10. Tamaraliza

Tamaraliza Niet meer actief

Toen ze zo klein wasa, wilde ze vooral 's avonds eigenlijk alleen bij ons liggen in de armen...anders in haar wiegje, ook bij ons (in de woon- / slaapkamer). 'snachts sliep ze in haar wiegje bij ons in de slaapkamer of tussen ons in op het aankleedkussen.
    Nu is ze 7,5 maand en slaapt ze heerlijk in haar eigen ledikantje :)

11. denise89

denise89 Bekend lid

22 dec 2010
    820
    1
    16
    partime baan
    de eerste 2 weken had ik de wandelwagenbak ik de box staan en overdag tot wanneer wij naar bed gingen sliep hij daar in.
    wij hadden de keuze gemaakt om geen wieg een te schaffen maar gelijk een ledikant maar kraamzorg rade ons aan om hem dan gewoon snachts in de wandelwagenbak te laten slapen bij ons op de kamer.

na 4 weken lag hij overdag in zijn eigen kamertje in zijn ledikant en aantal weken later is hij snachts ook naar zijn eigen kamer gegaan.

12. Sensea

Sensea Niet meer actief

vanaf dag 1 bij ons op de slaapkamer naast mijn bed. eerst ind e wieg later in het ledikant.

13. liefjuh4you

22 dec 2010
    92
    0
    0
    NULL
    NULL
    in haar eigen bedje!
    vind het belangrijk dat ze rust krijgen! (zeker als ze slapen)
    en in de woonkamer/ergens anders is het nooit rustig...
    tv staat aan... radio... pratende mensen......

14. Neeltje1986

Neeltje1986 Fanatiek lid

29 aug 2009
    3.313
    1
    0
    Onze boef! :)
    Eindhoven
    's Avonds in de wandelwagen bak bij ons op de kamer.. Overdag sliep hij eerst ook in de wandelwagenbak (in de box) omdat ik door de bevalling helaas niet in staat was om elke keer de trap op en af te lopen.. En nu ligt hij lekker in de box zonder wandelwagen bak.. Hij slaapt prima!

Deel Deze Pagina