waar slaapzak vandaan?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door elsie22, 5 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. zolief

zolief Niet meer actief

De Combisleeper slaapzak bevalt hier ontzettend goed. Is volwaardig beddengoed, dus je hebt geen dekentje meer nodig. De combisleeper kun je o.a bij de Prenatal en de Babydump kopen.

2. zolief

zolief Niet meer actief

Ps: de Combisleeper is wel erg prijzig, maar op marktplaats worden er erg veel aangeboden, en dan is het wel te doen. Maar dan moet je tweedehands niet erg vinden natuurlijk.

3. Ladydi85

Ladydi85 Niet meer actief

#23 Ladydi85, 6 dec 2010
    Laatst bewerkt door een moderator: 6 dec 2010
    Als je kindje voor het grootste deel onder de deken blijft liggen, is een slaapzak van Prenatal erg fijn. Prijs ligt rond de 18 euro, hangt af van de maat. Mijn zoontje begint vaak met slapen onder de deken, maar 's ochtends ligt hij er bovenop. Hij voelt nooit koud aan, terwijl de temperatuur in zijn slaapkamer vrij laag is, zeker onder de 15 graden.

Ik doe 'm dan wel een romper met lange mouwen aan met een pyjamaatje. En als hij wat koud aanvoelt 's avonds, doe ik 'm ook sokjes aan.

4. Poppe

Poppe Bekend lid

3 dec 2009
    504
    0
    0
    Rotterdam
    Prenatal!

5. Shereen23

Shereen23 Bekend lid

1 mrt 2007
    836
    0
    16
  6. tanjax11

tanjax11 Niet meer actief

Ik heb ze bij de Hema en Prenatal vandaan, allebei erg fijn!

7. Gentle

Gentle VIP lid

10 okt 2007
    6.979
    1
    36
    Overijssel
    Hema! Die zijn superwarm en passen hier super. Ze heeft zelfs de maat 80 daarvan nog aan, dus zeker niet te klein ;)

8. elsie22

elsie22 Niet meer actief

ik wilde bij de heme gaan kijken want die zit hier het dichtsbij, maar welke maat kan ik dan het best kopen, maat 68/80 of 86/104? mijn zoontje heeft nu slaapzakken van 70 cm maar kan zijn beentjes niet meer strekken haha.

9. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    dan zou ik kiezen voor 86/104

10. elsie22

elsie22 Niet meer actief

is die niet veel te lang dan? heb geen idee hoelang ie nu precies is.

11. blackeyedgirl

blackeyedgirl VIP lid

12 nov 2008
    17.671
    2
    0
    Zuid-Holland
    v&d van het merk friendz
    en een van de lidl, die is wel zonder mouwen

12. palmie37

palmie37 VIP lid

8 jun 2009
    5.294
    40
    48
    administratief medewerkster
    overijsel
    Hier ook!

13. Stefanie83

Stefanie83 Bekend lid

20 jul 2009
    962
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ Elsie: Het ligt eraan of je de mouwen ook wilt gebruiken. Zo ja; dan zou ik voor de kleinere maat gaan want anders zijn de mouwen echt veel te lang en ze zijn niet makkelijk om te rollen. Als je de mouwen niet wilt gebruiken dan kan je best de grotere maat kopen. Mochten de mouwgaten en hals te wijd zijn dan kun je er altijd met draad en naad een paar steken in zetten zodat hij iets smaller is. Zo heb ik het ook gedaan. Werkt prima en zo kan mijn zoontje er mooi een tijdje mee vooruit!

14. AMS

AMS Fanatiek lid

14 mei 2009
    3.394
    4
    38
    España
    Hier heel blij met de slaapzak met mouwen van kruidvat (bambino). Ze hebben ze niet altijd, dus moet je even de folder in de gaten houden, maar was geloof ik 10€.

15. elsie22

elsie22 Niet meer actief

bedankt dames! ik heb een slaapzak bij de hema vandaan en omdat ik de mouwen gebruik de kleinere maat genomen.

16. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    Op verzoek van TS gesloten

Deel Deze Pagina