De Combisleeper slaapzak bevalt hier ontzettend goed. Is volwaardig beddengoed, dus je hebt geen dekentje meer nodig. De combisleeper kun je o.a bij de Prenatal en de Babydump kopen.
Ps: de Combisleeper is wel erg prijzig, maar op marktplaats worden er erg veel aangeboden, en dan is het wel te doen. Maar dan moet je tweedehands niet erg vinden natuurlijk.
Als je kindje voor het grootste deel onder de deken blijft liggen, is een slaapzak van Prenatal erg fijn. Prijs ligt rond de 18 euro, hangt af van de maat. Mijn zoontje begint vaak met slapen onder de deken, maar 's ochtends ligt hij er bovenop. Hij voelt nooit koud aan, terwijl de temperatuur in zijn slaapkamer vrij laag is, zeker onder de 15 graden. Ik doe 'm dan wel een romper met lange mouwen aan met een pyjamaatje. En als hij wat koud aanvoelt 's avonds, doe ik 'm ook sokjes aan.
Hema! Die zijn superwarm en passen hier super. Ze heeft zelfs de maat 80 daarvan nog aan, dus zeker niet te klein
ik wilde bij de heme gaan kijken want die zit hier het dichtsbij, maar welke maat kan ik dan het best kopen, maat 68/80 of 86/104? mijn zoontje heeft nu slaapzakken van 70 cm maar kan zijn beentjes niet meer strekken haha.
@ Elsie: Het ligt eraan of je de mouwen ook wilt gebruiken. Zo ja; dan zou ik voor de kleinere maat gaan want anders zijn de mouwen echt veel te lang en ze zijn niet makkelijk om te rollen. Als je de mouwen niet wilt gebruiken dan kan je best de grotere maat kopen. Mochten de mouwgaten en hals te wijd zijn dan kun je er altijd met draad en naad een paar steken in zetten zodat hij iets smaller is. Zo heb ik het ook gedaan. Werkt prima en zo kan mijn zoontje er mooi een tijdje mee vooruit!
Hier heel blij met de slaapzak met mouwen van kruidvat (bambino). Ze hebben ze niet altijd, dus moet je even de folder in de gaten houden, maar was geloof ik 10.
bedankt dames! ik heb een slaapzak bij de hema vandaan en omdat ik de mouwen gebruik de kleinere maat genomen.