Een hele nacht kreunen, ik trek het niet meer! Pfffff

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Moedertjevj, 5 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Moedertjevj

Moedertjevj Fanatiek lid

1 jun 2007
    1.351
    97
    48
    Bediende
    Ik weet echt niet wat er met hem is, maar het is echt een hele nacht gekreun en gebrom, ik denk dat dat in zijn slaap is, want volgens mij is hij niet wakker.

Overdag slaapt hij van 13u tot 16u, zou het daaraan liggen?

ik weet het echt niet meer!

iemand tips? ik heb geen slaap meer en ben dan ook doodmoe!

2. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.268
    6.800
    113
    Oordoppen?

Of vind je het eng klinken?

Bel anders even met het CB of de HA.

Is hij verkouden?

3. Moedertjevj

Moedertjevj Fanatiek lid

1 jun 2007
    1.351
    97
    48
    Bediende
    ik kan geen oordoppen verdragen, dusja!

euh, nee, hij is niet meer verkouden, maar dat gekreun doet hij al maanden. pffffff

4. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

Slaapt hij op zijn eigen kamer? Anders zou je dat kunnen doen en dan de deuren dicht, hoor je het toch ook een stuk minder. ;)

5. Brena

Brena Lid

4 nov 2008
    12
    0
    0
    Slaapt hij bij jou op de kamer?

Ik zou eerst even na gaan bij de huisarts of het een lichamelijke oorzaak heeft. Zo niet dan is het misschien het proberen waard om hem op zijn eigen kamer te laten slapen.

Onze dochter sliep 's nachts bij ons op de kamer tot ze 5,5 week oud was. Toen trokken we het niet meer. Ze lag ook de hele tijd te kreunen en te steunen en wij lagen op ieder geluidje te luisteren.
    Ik denk dat wij haar toen veel vaker uit bed hebben gepakt dan eigenlijk nodig was, waardoor zijzelf ook niet zo goed sliep. Ik denk dat het voor ons alledrie een zegen is geweest toen ze eenmaal op haar eigen kamertje lag. Eerst vond ik het zelf heel moeilijk om zo'n kleintje in haar eentje weg te leggen, maar ik was al snel blij dat ik me over dit schuldgevoel heb heengezet.

Ik wens je welterusten :D
    Breña

6. Moedertjevj

Moedertjevj Fanatiek lid

1 jun 2007
    1.351
    97
    48
    Bediende
    oja, hoor, hij slaapt allang op zijn eigen kamer, maar de muren zijn zo dun dat je echt elke zucht hoort!

7. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.268
    6.800
    113
    Dan heb je helaas denk ik een beetje pech.

Oordoppen vind ik geweldig.

Maar als je die niet kunt verdragen dan denk ik dat je verder er gewoon aan moet wennen.

Tenzij er een medische oorzaak is natuurlijk.

Sommige mensen maken veel geluid als ze slapen.

8. Lexie74

Lexie74 VIP lid

14 sep 2006
    9.364
    200
    63
    Vrouw
    loonadministratrice
    nop
    Ik zou geloof ik eerst uitsluiten dat het een medische oorzaak heeft. Dus eerst eens overleggen met HA.
    En heb je op het CB al eens geinformeert wat het zou kunnen zijn en of je er wat aan zou kunnen doen?

9. Moedertjevj

Moedertjevj Fanatiek lid

1 jun 2007
    1.351
    97
    48
    Bediende
    kheb er al met de kinderarts over gepraat, hij zegt dat ik er maar moet aan wennen, het zal wel een fase zijn, maar dat geloof ik gewoon niet omdat dat al maanden is.

10. Femmetje

Femmetje Bekend lid

24 mrt 2008
    815
    0
    0
    Heeft hij ook verder last van andere dingen?
    Mijn zoontje kreunde ook hele nachten lang en bleek reflux te hebben.
    Mijn dochtertje die nu 6 weken is, heeft ook relfux. En ook zij kreunt continue als ze s nachts in dr bedje ligt.

11. p1974

p1974 Lid

28 dec 2007
    95
    0
    0
    last van reflux of allergie misschien?

Ons zoontje doet het ook vreselijk, blijkt verborgen reflux te hebben en zitten nu in onderzoek op kma..

12. eko

eko Actief lid

22 jul 2007
    244
    1
    0
    Gelderland
    Mijn allebei de kindjes hebben ook heel erg gekreund tot ze een maand of 3 waren.
    Bij de eerste heb ik me heel erg zorgen gemaakt maar bij de tweede was iets makkelijker.
    Ging vanzelf over.

13. randi

randi Niet meer actief

is je zoontje soms prematuur of dysmatuur? het is nl zo dat deze kindjes dat veel doen en het gaat na verschillende maanden ook over. de twins waren de eerste 3 maanden echte brombeertjes :)

14. moona1

moona1 Actief lid

30 jul 2008
    228
    0
    0
    den haag
    Haiii,

Ik weet er alles van,ik heb met mij dochter meerdere keren in het ziekenhuis gezeten bij haar was het omdat ze te gulzig dronk en daardoor teveel lucht vast zat in haar buik dus veel buik massage matras bij het hoof iets ophogen,goed laten boeren tussendoor en hopen dat het dan minder wordt.

15. Fleur1

Fleur1 VIP lid

14 apr 2006
    5.068
    0
    36
    Ik denk dat het lastiger is voor jezelf dan voor je kleintje zelf. Als hij er last van zou hebben dan zou hij wel wakker wezen. Daan hoor je ook allerlei geluiden horen die kan zelfs een kwartier huilen in zijn slaap. Als je je er echt zorgen om zou maken dan zou ik het CB of de HA bellen.

Deel Deze Pagina