Wij waren er pas om 16.10 uur, zijn via het Sprookjesbos, het Anton Pieckplein en het Volk van Laaf naar het Wapen van Raveleijn gelopen, waar we heerlijk gegeten hebben! Heb niet veel gemerkt van de drukte. Toen we rond half acht de parkeerplaats opliepen, was die ook bijna helemaal leeg, dus we konden zo wegrijden. Nee, zonde van mijn geld (sms bundel) en moeite. Hahaha, oeps! Ik - als IT nerd - ken 'kk' trouwens met een heel andere betekenis, namelijk gewoon 'oké'. Maar hier werd duidelijk iets anders bedoeld.
Mijn vriend begon er gister ook nog over. Hij zit in een volle trein naar Amsterdam. Veel partygangers voor sensation. Hij zei ook: 'De woordenschat van tegenwoordig is ook niet meer wat het is geweest. En bij iedere zin wordt het woord 'ouwe' gebruikt.' Zo heeft mijn moeder ook ooit een smsje had toen ze net haar nummer had, stond iets in van: Ik zie je wel staan met je lelijke apenkop. Haha, kon er ook om lachen. Gewoon negeren. Is het beste
Die vriend van ons, van wie het oude nummer was, stond er eigenlijk wel van te kijken dat dat nummer nu alweer vrijgegeven was. Maar ja, je moet toch wat, als er iets van 18 miljoen mobiele telefoonnummers tegelijkertijd in gebruik zijn en er zijn er toch behoorlijk wat, die regelmatig wisselen. Ik heb al 15 jaar hetzelfde nummer
Oh wat irritant. Ik heb dat eens met whatsapp gehad. Mijn nummer is van een puber geweest. Je wilt niet weten wat ik voor berichtjes kreeg. En dan van dat 16 jarige spul tegen je pfffff
Whatsapp blokkeren kan je via settings doen en dan op het plusje drukken.. krijg je een lijst van al je whatsappers en dan de vervelende aanklikken..(moet je hem wel nog in je tel hebben staan) Maar wat triest zeg!
Oh... realiseer me ineens dat whatsapp nog wel eens anders kan zijn per telefoon.. maar het moet iig kunnen! en neem aan dat het bij elke telefoon bij settings is..
Whaha. Als je er over nadenkt, dan slaat het steeds minder ergens op. Ik ben dan nog niet zo oud, toen ik nog op school zat sms-ten en praatten ze ook al zo. Zelf nooit gedaan.
Ik ken het.. Mijn man heeft er ook een handje van, ouwe, leipe, gast etc. Gelukkig alleen op zijn werk.. en dan zou je denken allemaal jonge jongens.. nee.. mijn man is met zijn 27 een broekkie daar.. Ach het is gein onder elkaar en zolang hij het alleen op zijn werk doet vind ik het prima
uhm ja heel heerlijk gezegd wel een puber of iets ouder het is echt de schrijfwijze van een puber dus vandaar
Ik vind de situatie an sich wel grappig. Als ik een berichtje krijg met de Text: we lopen nu bij roodkapje.... Dan moest ik wel lachen. Maar de reactie van de andere persoon is in mijn optiek echt niet gepast en echt kansloos
Ik vond het ook wel grappig als ik een smsje zou krijgen met daarin we lopen nu van roodkapje naar hans en grietje oid. En dan zijn reactie daarop ook wel grappig. Maar wat er na je excuses komt is inderdaad heel erg triest. Ik zou het ook gewoon negeren/blokkeren.
Ik vind het nog al behoorlijk triets! Reageer dan gewoon niet, en ga niet schelden met k.mongool?! Als ik een sms ontvang van iemand die ik niet ken, dan reageer ik gewoon niet. Ontvang ik daarna nog een smsje, dan sms ik wel terug met de vraag; Wie ben jij?